Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 181 t/m 189 van 189
  1. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Een discussie over modeling vs buizenamps lijkt me hier nogal off topic en die is ook al tig keer gevoerd op andere plekken. Bij de laatste meeting heb ik diverse mensen gesproken en de consensus was dat het best wel goed klinkt, maar het 'net niet' is.

    In mijn beleving is een goede buizenamp niet te evenaren, laat staan overtreffen. Maar als we daar over verder willen open dan gewoon een nieuw topic.
    bij modeling maakt het in ieder geval niet uit wat voor trafo je hebt

  2. #182
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Ik heb een modelingsysteem waarbij ik ook nog kiezen tussen een Drake en een MM trafo...

  3. #183
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome
    Ik heb een modelingsysteem waarbij ik ook nog kiezen tussen een Drake en een MM trafo...
    Even ter info: in post '67 100 Watters zitten Dagnalls

    De 50 Watt Drake 784-139 OT uit bijvoorbeeld '67 of '68 klinkt anders dan bijvoorbeeld 1tje uit '70 of '83, code zegt weinig....

  4. #184
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    De enige die ik tot nu toe de term 'mojo' in de juiste zin heb zin gebruiken was Lennart: Zijn zelfgebouwde versterker heeft een 'mojo' potmeter, en we weten allemaal wat er gebeurt als je aan die knop draait..
    Dat was even een binnenpretje op de meeting, mensen die eraan draaien en hard hun best doen het een en ander te horen
    pokkel'n

  5. #185
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
    bij modeling maakt het in ieder geval niet uit wat voor trafo je hebt
    Modeling vs. buizen is niet de bedoeling. Als er mensen zijn die claimen dat een stuk koperdraad en wat papier ingespeeld moet worden, dan zou dat ook gelden voor een modelingamp. Niet zozeer om de OT maar wel om de andere componenten die niet digitaal zijn......

  6. #186
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Modeling vs. buizen is niet de bedoeling. Als er mensen zijn die claimen dat een stuk koperdraad en wat papier ingespeeld moet worden, dan zou dat ook gelden voor een modelingamp. Niet zozeer om de OT maar wel om de andere componenten die niet digitaal zijn......
    Nouja, als inspelen valt onder mojovoodoo -sugestie- dan valt digitaal daar ook onder natuurlijk. Mijn tandeborstel valt daar dan nog onder.
    En verdomd, nou ik daar over nadenk....
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #187
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.600

    Standaard

    Dat bedoel ik maar!! Vanochtend kreeg ik bij het tandenpoetsen namelijk ook nogal wat vibes.

  8. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Nouja, als inspelen valt onder mojovoodoo -sugestie- dan valt digitaal daar ook onder natuurlijk. Mijn tandeborstel valt daar dan nog onder.
    En verdomd, nou ik daar over nadenk....
    ? Wellicht kun je dat wat toelichten? Tandenpoetsen is voor jou een fenomeen wat geen meetbare verschillen geeft?

  9. #189
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    ? Wellicht kun je dat wat toelichten? Tandenpoetsen is voor jou een fenomeen wat geen meetbare verschillen geeft?
    Juist wel dus. Bij mojo is er verschil waar dat logischer wijze niet is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top