M'n nieuwe speledinkie is binnen, en guess what? Ze is veel mooier dan ik dacht. Die kleur pfffff.. en nog helemaal origineel!!
![]()
![]()
M'n nieuwe speledinkie is binnen, en guess what? Ze is veel mooier dan ik dacht. Die kleur pfffff.. en nog helemaal origineel!!
![]()
![]()
.........
Nog een paar plaatjes.
![]()
![]()
.........
komt dat ding echt uit 83 of lees ik het serienummer verkeerd?
Said Hamlet to Ophelia,
I'll draw a sketch of thee,
What kind of pencil shall I use?
2B or not 2B?
Spike Milligan
Pff, mooi ding!Mooie foto's ook!
@nevyn, tis een artist, dit zijn oude Ibanez'en, dus grote kans dat ie idd uit '83 komt.
Heb mijn ibbie (heb der 2, maarja, m'n andere is uitgeleend), hier ook nog niet gepost dacht ik, dus bij deze (tis dus de 7 snaar):
Dit is nog een oude uit de tijd dat alle RG's nog in Japan werden gemaakt. Hier zitten ook gotoh's op etc.
Laatst gewijzigd door marter544; 12 januari 2008 om 17:43
Gaaf ding Makor!Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
dan die van mij ook nog even voor de goede orde!
![]()
![]()
![]()
![]()
ibanez SC(S-Classic) uit '98
Said Hamlet to Ophelia,
I'll draw a sketch of thee,
What kind of pencil shall I use?
2B or not 2B?
Spike Milligan
Hij is inderdaad uit 1983, en de foto's... ik doe m'n bestOorspronkelijk geplaatst door marter544
@Lex thanx!
Volgens de verkoper was het trouwens een Candy Apple Red, maar heb in een oude folder gekeken en daaruit blijkt dat de finish Fire Red is![]()
Laatst gewijzigd door Makor1966; 13 januari 2008 om 16:10
.........
Tis een AR100FR uit februari 1983.
P@ul
Ik weet hetOorspronkelijk geplaatst door 2350
En de foto's op marktplaats (zie sig) deden de kleur geen recht is veel mooier..![]()
Nu nog een bijpassende versterkermaar ik zie dat een beetje leuke buizenbak aardig in de papieren gaat lopen, dus voorlopig maar veel spelen en rondneuzen!
.........
Favorieten/bladwijzers