Zijn er mensen op het forum die een vintage Fender Lapsteel of misschien wel meerdere lapsteels hebben.
Zijn er mensen op het forum die een vintage Fender Lapsteel of misschien wel meerdere lapsteels hebben.
Moet dit niet naar overige snaarinstrumenten?
waarom? is toch ook een gitaar?Oorspronkelijk geplaatst door Jellyfish00
Overige snaarinstrumentenOorspronkelijk geplaatst door bass blom
Het forum voor alle andere snaarinstrumenten: dus banjo, mandoline, luit, lap / pedalsteel, Turkse Saz etc
daar heeft hij het geloof ik al geprobeerd en geen reacties.
Enik heb sinds een week een lapsteel. Die gretsch dingen. een zwart sparkle....klinkt erg goed. Nu nog oefenen....
kan een lap ook staan op een statief?
zit er aan te denken voor een paar nummers zo iets bij te hebben voor af en toe wat lekkere slierten :P
ja, kan perfect, moet je wel zelf een statief maken (op zich niet zo erg moeilijk hoor)Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik heb een Gibson BR9 lapsteeltje uit de jaren '50. Erg leuk! Ben ook aan het leren om dat ding muziek te laten maken ipv lawaai
Ik heb een ABM lapsteel, goed en goedkoop, en een Johnson reisgitaartje, akoestisch, dat ik ook als zodanig gebruik. Het gekke is dat het toch weer heel anders is dan slide spelen, het speelgevoel is heel anders. Maar leuk werk, als doe ik het meer in vlagen ter afwisseling.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
goedkoop:
http://www.thomann.de/nl/tenayo_slider.htm
zou dat wat zijn?
Favorieten/bladwijzers