Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBuell
Vanmiddag even bij de praxis geweest, multiplex is idd een stuk lichter dan mdf en mdf is weer makkelijker te verwerken. Een collega (meubelmaker van origine) heeft nog wat hout liggen en helpt mij met dit projectje dus ik kijk wel even, heb ook al wat van dat geluidsisolatie spul gevonden voor in de deksel van de case, alleen jammer dat ik daar 2 grote delen van moet kopen, maar ik kijk nog ff verder voor een kleinere verpakking.

Als ik een 1 spot ga gebruiken moet ik dus een stekkerdoos op mijn board plaatsen, is het aan te bevelen om die crybaby from hell een eigen 1 spot te geven ivm gevoeligheid voor adapters of maakt dat niet uit? Zijn er ook 1 spots voor pedalen die meer voltage nodig hebben dan 9v ?

Ik heb nog wat gezocht op "patch box/bay" maar dan kom ik uit op iets als dit:

Ik heb gekeken wat ik nodig zou hebben aan patch boxes en ik kom uit op 2x in/ out (gitaar-amp en FX loop in-out) 1x channel select en 1x het reverb pedaal van van de versterker die op dezelfde wijze werkt als de channel selector.
die patch boxes zijn inderdaad onvindbaar... kan iig geen plaatje vinden, zelfs niet op de site van de fabrikant.

Maar wel een gaaf en superhandig om het allemaal zo te regelen.

Misschien ga ik je wel naapen...

mmm moet eerst meer pedalen kopen