Waarschijnlijk kennen veel van jullie de PRS van Veekeren wel, nou wilde hij daar weer eens van af zoals met zoveel gitaren (hehe j/k) en zodoende ben ik de gelukkige nieuwe eigenaar van zijn PRS CE 22 !!
Ik zag 'm een aantal weken geleden voorbij komen op Gitaarmarkt met een enorme GAS-aanval als gevolg. Zat al langer te geilen op een PRS, en dit was natuurlijk wel een beauty. Die stoptail vind ik ook prima omdat ik toch niet met zo'n tremolo hengel overweg kan.
Aangezien mijn mede-Gitaarnetters waarschijnlijk meer geinteresseerd zijn in de foto's dan mijn geleuter erom heen, bij deze eerst wat plaatjes. MAAR!!! Ik heb de hele dag zitten wachten op een zon die toch niet kwam, dus heb ik er uiteindelijk voor gekozen om de foto's binnen te maken (met kunstlicht) en dus ontzettende donkere kleuren als gevolg. Ja, het is wel dezelfde gitaar alleen puur door de belichting een flink tintje donkerder dan in het topic van Veekeren zelf. In het echt blijft ie natuurlijk het mooist.
Mocht de zon hier ooit nog gaan schijnen dan maak ik wel wat nieuwe foto's.
Voor de rest van het verhaal zie post hieronder i.v.m. maximaal aantal plaatjes /smileys.
Favorieten/bladwijzers