En hoe ie bevalt? Super! Ik was vooral op zoek naar betere bespeelbaarheid t.o.v. mijn Epiphone Les Paul, en eigenlijk is welke (Amerikaanse) PRS dan ook altijd een verbetering. Deze gitaar speelt heerlijk: soepeler, sneller, en het geluid is echt enorm "right in your face" in tegenstelling tot mijn LP die er altijd wat omheen lijkt te draaien (oke vergeef me mijn gebrek aan vermogen om een gitaarsound te beschrijven ).

Ik speel over een ENGL Thunder 50 combo (waar binnenkort een 2x12 cab bij moet), en het geluid is nu veel gedefinieerder en feller wat ik erg prettig vind. Ik heb het nu eigenlijk alleen over de distortion, want wat clean betreft vind ik hem ook echt goed. Ik zit met mijn Thunder 50 met een gedeelde EQ, waardoor het clean uit mijn LP altijd enorm donker en zwaar was en eigenlijk helemaal nergens naar klonk. Op deze CE22 zit een coilsplit die echt absoluut heilig is. Eigenlijk ben ik niet zo van een Strat-geluid, maar nu pomp ik er echt een kraakheldere clean uit, ondanks de gedeelde EQ die ik voor een vette lead sound heb staan.

Iets negatiefs? Euh...? Geen idee Ja dat ik er heel zuinig op moet zijn haha, zeker gezien zijn nieuwstaat (zoals Veekeren al zei: als je hem in de winkel zet, zou niemand het opvallen dat ie niet nieuw is).

PRS heeft er weer een fan bij hoor, super gitaar!!