Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 356 van 1214 EersteEerste ... 256306346354355356357358366406456856 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.551 t/m 3.560 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Je footswitch ziet er rete strak uit!

Hoe stevig is het profiel? Lijkt me wel wat om van zo'n poot een TB looper te klussen voor m'n non TB pedalen of pedalen combi's

Super!
    Het profiel is stevig genoeg. Het is een 'normale' kokerprofiel van 50x50x2 mm.
    Dit kan heel veel hebben.
    In combinatie met zo'n showmaster case heb je eigenlijk een perfecte combi: de eerste 5 cm TB looper en daarachter de pedalen.
    En een goedkope oplossing.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
    http://www.badongo.com/pic/2013038

pedalen zitten al vast met klitteband, ik heb een one-spot voeding die alles voedt met twee daisy chains. De Wah zit nog niet vast, denk ook dat ik die apart ga vervoeren. Nu alleen nog de kabels en een deksel of iets dergelijks. Hij is wel getest en goedgekeurd :-)

Ik heb nu alleen nog van die gekleurde goedkope patchkabels, dus het gaat er wel als een kerstboom uitzien, maar die worden tzt vervangen door betere, zwarte kabels.
    \is dat grijze pedaal de "SD-9 mod" uit je signature?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
    \is dat grijze pedaal de "SD-9 mod" uit je signature?
    Ja, maar SD-mod is eigenlijk een verkeerde benaming. De technische afdeling van Ibanez, Hosihino heeft volgens mij een oude behuizing van een 9 serie gepakt een model SD-9 cover erop gedaan en volgestopt met nieuwe spullen. Hij klinkt iets minder "distortion" dan de originele SD-9 die ik heb en neigt iets meer naar een tubescreamer sound. Hij klinkt wel een stuk strakker dan de originele SD-9

kijk ook hier: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=94981 in deze thread zie je ook wat foto's van de binnenkant

en hier hoor je de sound: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...d-9+sound+demo
    Laatst gewijzigd door Ibanez666; 26 oktober 2007 om 14:29
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
    Ik ga trouwens stilaan een PP2 en deftige kabels aanschaffen. Dat zou ook al moeten bijdragen aan ten eerste een betere sound en ten tweede inder bijgeluiden !!!
    Kabel hebben we toch al

hoe staat het nu met die pluggen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MSNL
    Het profiel is stevig genoeg. Het is een 'normale' kokerprofiel van 50x50x2 mm.
    Dit kan heel veel hebben.
    In combinatie met zo'n showmaster case heb je eigenlijk een perfecte combi: de eerste 5 cm TB looper en daarachter de pedalen.
    En een goedkope oplossing.
    Vind hem echt super. Alhoewel ik het niet echt nodig heb op het moment, ga ik wel iets verzinnen waarom ik zoiets nodig heb .

weet je toevallig of er ook afdekdoppen zijn van 50 x 50 mm? Kan ik een mooi klein loopertje maken o.i.d.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Vind hem echt super. Alhoewel ik het niet echt nodig heb op het moment, ga ik wel iets verzinnen waarom ik zoiets nodig heb .

weet je toevallig of er ook afdekdoppen zijn van 50 x 50 mm? Kan ik een mooi klein loopertje maken o.i.d.
    Bij de tafelpoot zit 1 afdekdop. Karwei verkoopt deze niet los.
    Misschien bij andere doehetzelf-zaken.

Ik heb vandaag het board afgemaakt. Alle kabels zijn gesoldeerd, de pedalen met velcro vastgeplakt. Ben al met al heel wat uurtjes bezig geweest.
    Ik heb morgen een optreden en wil hem al heel graag gaan gebruiken.
    Ik hoop wel dat ik morgen niet tegen gekke problemen aanloop.

groet

MSNL

Senior Member

Standaard

Deze avond net afgemaakt;

Beetje crappy foto's, maar dat krijg je met een camera op een telefoon.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum
    Mooi formaatje!

Als je die onespot nu onder bijv je small stone weg werkt, komt er een hoop ruimte vrij (voor in de toekomst ).
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

De mijne.

Senior Member

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    De mijne.

Is dat die ISP Decimator?
    Hoe bevalt die? Enne, waarom op de plank en bijvoorbeeld niet in de send return van je mesa (die is serieel neem ik even aan)?

Een mooi, net, functioneel en zeer overzichtelijk plankje!!! Ik ben zwaar jaloers want ik krijg het met al mijn spul nog niet voor elkaar om het overzichtelijk te krijgen... Ben nog steeds aan het hakketakken wat wel en niet...

Harm

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten