Trace Elliot maakt echt waanzinnige basversterkers. Zelf ken ik alleen de iets grotere, maar ik heb niet het idee dat hij veel vraagt voor deze, dus als je ergens geld vandaan kan sprokkelen zou dit echt een aanrader zijn. [edit]natuurlijk nog wel testen he[edit]
Voor de rest: voor 120 euro kun je best een redelijke beginnersbas kopen (basjes die nieuw 300 hebben gekost een paar jaar geleden, staan er nu immers soms al voor 100 eurie op).
Maar als je voor 120 eurie een bas+een versterker wilt kopen lijkt me de vraag "is dit een beetje een redelijk spul" overbodig, want voor die prijs krijg je zoiezo het goedkoopste van het goedkoopste, en ik denk niet dat je daar een heel behoorlijk setje uit krijgt. (tenzij je genoegen neemt met een 10watt versterkertje met een belabberd geluid)
Ik denk ook niet dat je een bepaald merk kan noemen en zeggen dat je dan altijd wel goed zit, als je een goedkope 2ehands koopt. Je weet toch nooit wat er mee gebeurd is. Als de vorige eigenaar dat ding zwaar misbruikt heeft kan je met de beste merken nog mis zitten. Gewoon bij een paar langs gaan, en luisteren. Daar hoef je nog niet voor te kunnen bassen. Gewoon de snaar los aanslaan en luisteren of je iets hoort kraken, resoneren, of wat dan ook, waarvan jij denkt dat het niet klopt.
Favorieten/bladwijzers