Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Feedback

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Hoe hoog je de elementen wilt ligt aan je smaak. Als je ze lager zet neemt het volume en dus de gevoeligheid iets af. Veel mensen geven daar de voorkeur aan. De gitaar lijkt dan wat meer houttoon mee te pakken.
    Het door elkaar heen klinken van tonen bij een overdrive gaat snel. Naarmate je techniek beter is zul je er minder last van hebben , maar helemaal vermijden is lastig.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vox
    noise reduction instellen???
    Nog nooit aan gedacht eigenlijk. Ik heb eigenlijk nog nooit de werking hiervan goed begrepen. Hoe werkt dit ongeveer?

  3. #13

    Standaard

    Je probleem klinkt mij raar in de oren. Let er wel op dat je de tonen goed speelt. de manier waarop je aanslaat en de soepelheid waarmee je speelt kan namelijk nogal wat invloed hebben. Spelen met gain kan namelijk best pittig zijn omdat je dan juist erop moet letten om netjes te spelen zodat je alles goed blijft horen (niet iedereen is het daarmee eens, maar dat is mijn ervaring). Teveel gain kan je spel behoorlijk rommelig maken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top