Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 94
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik ben allebei (gitarist en drummer), en ik bevind me momenteel in een tweeestrijd. De ene kant moet hard lachen, de andere kant snapt er geen hol van. En daar moet de eerste kant dan ook weer om lachen.

    Maar ik heb wél een Fender Bandmaster!
    Als je dr maar met je stokjes vanaf blijft!
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #72

    Standaard

    dicht? nee...tis even goed doorlachen. zo heb je een forum met vaste klanten, en zo heb je een topic waar ineens de halve wereld zich aanmeld om even te komen zeuren
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dai Bekijk bericht
    Mja, ik heb het twee jaar eerder eens geprobeerd, ook niet zo'n dikke. Maarja, je voelt je daarna toch wel 'één van de velen', snapje.. Alleen doen dus als je er zelf helemaal achter staat!

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ben ook voor openhouden.
    en belast mods bij deze met de taak goed de IP's en mailadressen van de scheldende noobz in de smiezen te houden.

  4. #74

    Standaard

    Het word hier een persoonlijke vete met Chrissy en Jimmy in de hoofdrol.

    Allemaal leuk en aardig, maar gitaarnet heeft regels m.b.t. persoonlijke vetes, ik stel voor dat die twee het dus onderling gaan uitvechten.

    Persoonlijk zie ik helemaal geen nut meer in dit topic, ik vind het behoorlijk uit de hand lopen en het sluit op geen enkele manier meer aan op de doelstellingen van gitaarnet.

    @Bass: het is onbegonnen werk om constant te controleren of er sprake is van dubbele accounts, valse IP adressen, dubbele e-mail adressen e.d. Daar gaan we dus niet aan beginnen.


    Ik hou het topic nog heel even open, kijken hoe het zich ontwikkeld. Maar zodra het weer dreigt uit te lopen op een potje onderling moddergooien voor gevorderden grijp ik in.

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    was ook niet echt serieus bedoeld dat belasten
    voor sluiten heb je mijn zegen, de boodschap is meer dan genoeg duidelijk.

  6. #76

    Standaard

    Ik heb geen ervaringen met Muzikantenbank.nl. Maar ik heb wel een beetje de topic doorgelezen. Het lijkt mij dat er vast wel een kern van waarheid in zit, maar dat sommige mensen gewoon graag met anderen meelullen en zo dat de situatie misschien een beetje overdreven is. Maar hoe het ook zij, ik denk niet dat deze Romy de Wit erg meedenkend en meevoelend is. Hij/Zij komt over als argwanend. En tja, dat is nooit goed.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  7. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ootsfield

    Iemand ook al eens iets dergelijks bij hen meegemaakt?

    Vorig jaar heb ik dit ook aan de hand gehad. Ik had alleen mijn naam ingevuld en hij wilde alle namen van de band hebben. Aangezien sommigen van mijn band een zeg maar 'artiestennaam' hanteren ging hij niet akkoord waarop ik de beste man hebt bedankt voor zijn diensten.

    De muzikantenbank op MusicFrom daarintegen heeft mijn voorkeur! Geen screening alleen af en toe wat mailings in de inbox wat soms best handige info is!

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Net terug van vakantie, maar er is nog niets veranderd!
    Zolang ik in bandjes speel (en lang daarvoor), worden er leden discreet gewipt en vervangen. Bij elke repetitie denk ik eerlijk gezegd al dat er weer wat gaat gebeuren. ("Ik kap d'r mee, de drummer ken geen maat hauwe") Daar heeft die Romy niks mee te maken. Dat mens is echt kniftig.

    Op Marktplaats kun je nog steeds terecht als muzikant, nu onder contacten en berichten; "Muziek maken en Bandleden"
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Stop whining and play yer guitar.
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  10. #80
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solidkick
    Stop whining and play yer guitar.
    Dat gaat lastig he, zo zonder bandje. Hey, laat nou net dit topic daar over gaan!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top