wat is de beste keuze om aan te schaffen, het uiterlijk maakt me niet zo veel uit, als die maar goed klinkt.
er zit toch iets van 400 euro tussen.
budget tot 1500 euro
alvast bedankt
wat is de beste keuze om aan te schaffen, het uiterlijk maakt me niet zo veel uit, als die maar goed klinkt.
er zit toch iets van 400 euro tussen.
budget tot 1500 euro
alvast bedankt
absoluut een faded !
Got a quarter in my pocket.
Op Marktplaats heeft iemand een gibson LPCC aangeboden met een vaste prijs van 1500, hij is zo goedkoop omdat er volgens hem een schuur in de headstock zit die hem nooit is opgevallen of zo.
Best wel mooi meegenomen en je krijgt er een schuur bij, hij zit in de headstock dus ik weet niet of je er een fiets in kan doen ofzo.
P.S. FADED!
Laatst gewijzigd door Teddy; 28 augustus 2007 om 16:28
PM me
Zeker een faded. Die klinkt niet alleen fantastisch. Hij is ook nog eens mooi. (toch ook niet onbelangrijk). En het is een Les Paul Standard.
Ik vind die BFG's er niet uitzien.
Idd: Faded! Zien er gaaf uit, maar heb er nog nooit op gespeeld dus kan daar niet over oordelen.
En zoals Teddy ook zegt: '70s Custom voor 1500, da's helemaal da bomb (imo)
My Róisín Dubh is my one and only true love
FADED!
Heb em zelf ook en is gewoon een beest van een gitaar.
BFG heb ik ook getest. Afwerking is bekend ( kut dus), heeft iets meer bas dan een faded, en zal na een afstelbeurtje ongeveer gelijk spelen aan een faded, maar toch merk ik in de winkel dat ik die BFG's kut vind spelen zo van de fabriek van meneer Gibson..
Grt Roy.
ligt er aan welke faded. de special faded of standard faded.
mits het de eerste is kocht ik morgen nog een BFG
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
+1 voor de faded (als je wil besparen zou ik nog liever een studio kopen ipv de bfg)
Ik ging er wel van uit dat de topicstarter de standard faded bedoeltOorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
kan je er nog redelijk helder geluid uit krijgen?
ik ga morgen misschien naar de shop.
gr Theo
Favorieten/bladwijzers