Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Hallo gitaristen

  1. #1

    Standaard Hallo gitaristen

    Ik ben 14 jaar en speel nu 4 jaar gitaar, alleen nooit in die tijd erop gekomen om me te registreren voor dit forum. Ik speel nu ongeveer 3 jaar akoestisch en 1jaar electrisch ik heb 3 gitaren: een gewone spaanse, een semi akoestische van ayers(onbekend merk, maar zeer mooi) en een squier. Mijn versterker is een line 6 spider. Ciao

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2004
    Locatie
    Maldegem,Belgie
    Berichten
    279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yimmywho
    een semi akoestische van ayers(onbekend merk, maar zeer mooi)
    Hier toch al vaak over gehoord

    Welgekomen!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Locatie
    op het platteland in grunn!
    Berichten
    558

    Standaard

    Wat voor muziek speel je/ vind je mooi?
    epiphone lp std. korea--->squire relic strat --->stagg western--->marshall mg30 dfx.

  4. #4

    Standaard

    rock, britpop, punk
    Bands zoals: Arctic monkeys, RHCP, Interpol, Jet, Franz Ferdinand, Wolfmother, White Stripes, The View, The Verve, Velvet Revolver, The Stokes, Sonic Youth, Snow Patrol, She Wants Revenge, Razorlight, The Raconteurs, Pearl Jam, Oasis, Muse, Libertines, The Kooks, Kinks, Kings Of Leon, The Killers, Kasabian, Incubus, Kaiser Chiefs, Jimi Hendrix, John Mayer, Paolo Nutini, Jeff Buckley, Jamie T, Green Day, The Fratellis, Foo Fighters, +44, Sum41, Fall Out Boy, Editors, The Doors, Bootsy Collins, The Cure, Billy Talent, The Beatles, Aerosmith, Arcade Fire, 30 Seconds To Mars. Zoo zijn dat er genoeg

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top