Nog een dingetje:
Ik had mijn 4212 vorig jaar kapot en na inspectie bleek dat er een nieuwe printplaat in moest.
Anyway, ik kreeg hem na 3 weken eindelijk terug en heb hem toen in de oefenruimte 's flink aan de tand gevoeld.
De volume en gain van het scheurkanaal op 10 en gaan met die banaan.![]()
Toen schakelde ik terug naar het cleane kanaal en kreeg een heel krakerig bijgeluid, alsof de versterker opgeblazen is ofzo.
Als je 1 van beide potmeters (van het scheurkanaal) op 9 zet is het gekraak op het cleane kanaal over.
Dus ik weer terug met dat ding naar de winkel die hem weer terug naar Voerman Amersfoort stuurde.
Na 2 maanden gezeur (de versterker zou al 2 x terug zijn geweest maar ze hadden zich vergist met een andere Marshall en ook nog 's naar de verkeerde lokatie gestuurd >> stumpers!) heb ik hem eindelijk teruggekregen met de mededeling dat het een "ontwerpfout" van deze versterker is.
Herkent iemand dit verhaal?
M.a.w. Klopt het dat de 4212 een "ontwerpfoutje" heeft?
Ik zit in ieder geval vol van Voerman en de gitaarzaak die hem daarheen heeft gestuurd.![]()
Ik bedenk me wel 10 x voordat ik m'n spulletjes weer naar een gitaarzaak breng. Een goeie beun is veel beter!

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers