haha
ja ik speel gitaar. ja ik ben raar.. maar ik ben nog niet zo héééél goed met soleren. dus ik vroeg me af of ik dan "later" naarmate ik meer leer... beperkt ben met soleren. omdat ik geen bends kut vind met pink enzo
haha
ja ik speel gitaar. ja ik ben raar.. maar ik ben nog niet zo héééél goed met soleren. dus ik vroeg me af of ik dan "later" naarmate ik meer leer... beperkt ben met soleren. omdat ik geen bends kut vind met pink enzo
Favorieten/bladwijzers