Hallo
zoals mensen mischien hier weten laat ik altijd veel muziek horen , met altijd leuke reacties dus bedankt daarvoor maar ik wil weer eens wat anders dan dat dus dan kom je dus uit op zelf muziek maken.
maar dat is niet echt zo makkelijk als ik dacht , ik heb hieronder even wat vragen waar jullie mij mee kunnen helpen want ik wil ontzetend graag maar ik loop elke keer vast.
Wat is eigenlijk de bassis ? hier een opsomming van dingen die ik weet maar niet hoe ik ze moet toepassen
1 Cadenzen: ja ik weet dat je kan beginnen met 1 4 5 maar hoe bouw je nou echt een nummer op met die handel.
2 ABAA oke ik zie het idee: Intro A sectie B sectie en 2x A sectie >?? maar die B komt toch een 2e keer terug
3 Hoe bouw je het nummer op qua accoorden , als je het nummer in A mineur hebt staan.
Ik heb vorige week geleerd dat je dan naar de trappen moet kijken en daar de juiste toepassingen instaan.
Je kan dus in mijn geval kiezen uit
Amin B halfverminderd C majeur 7 enz enz tot en met G Dominant 7 maar ik hoe kan je met die reeks accoorden iets maken
mijn nummer loop zo : Amin 7 - Dmin7 - E7b10 - Amin7 2x , dan
Cmajeur 7 - F# verminderd F# verminderd - D#majeur7 b5 - E mineur 7
THE END haahahhaha ja maar heb ik nou wat logisch gedaan
het is eigenlijk de basis denk ik en ik weet dat ik inspiratie heb maar het komt er niet uit (dus geen writerblock) als ik weet hoe ik het moet dan moeten jullie binnekort allemaal een gesingeerd album van mij dus als je mij helpt krijg je nog korting ook hahaha
Favorieten/bladwijzers