voor de eerste keer kom ik zelf af met het plan, met enige hulp van B2A, maar ik heb wel getekent![]()
kan iemand even kijken of het klopt?
de 2 rode bollen zijn de leds
![]()
voor de eerste keer kom ik zelf af met het plan, met enige hulp van B2A, maar ik heb wel getekent![]()
kan iemand even kijken of het klopt?
de 2 rode bollen zijn de leds
![]()
Ik neem aan dat je nog weerstanden bij de Led's plaatst?
Schakeling ziet er volgens mij goed uit verder.
Kan ook geen fout ontdekken in de schakeling. Die weerstand weet ik niet, maar volgens mij hoort ie daar wel tussen.
weet er iemand iets over de mogenlijkheid om een BOSS RRV-10 true bypass te maken ofzo? ik heb zo'n ding liggen, maar het zuigt enorm veel toon weg. daarvoor dient deze loop, maar er komen nog meer pedalen in waarschijnlijk.
Valoosj; voor die tuner-mute zou je voor de zekerheid beter de X-wiring van een A/B Box diagram kunnen gebruiken. Dan weet je zeker dat je geen overspraak hebt of andere 'anomalies'. "Output A" wordt dan de Input voor 't TB gedeelte, en "Output B" wordt de Tuner Send.
Tip: gebruik voor rode diffuse LEDs een 2x zo hoge weerstand als voor groene en gele LEDs.
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Nee, dat is geen X-wiring van een A/B switch, hè vriend?Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
![]()
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Favorieten/bladwijzers