Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 94
  1. #31
    drap
    Guest

    Standaard

    Hebben die Angel en dat Wekertje zich nou speciaal hier aangemeld om ff lekker te zeiken? Dit slaat echt alles...

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Hebben die Angel en dat Wekertje zich nou speciaal hier aangemeld om ff lekker te zeiken? Dit slaat echt alles...
    Ik zet €20 op die rooie met die barkruk in z'n handen!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  3. #33

    Standaard

    Heb zelf uitstekende ervaringen met muzikantenbank. Heb er meer dan 1 keer een nieuw bandlid mee opgeduikeld. Romy de Wit (M or F?) heeft ook een aantal keren adequaat, accuraat en correct gereageerd. Heb het net nog even gechecked in mijn meel archief.

    De werkwijze van deze site komt ook op mij wat rigide over. Maar voor een goede muzikantenbank is dat imo alleen maar positief; dan staat er in elk geval geen flauwekul op. Heb zelf ook netjes mijn advertenties afgemeld als ze voorzien waren, kreeg ik weer een net bedankje op terug.

    Ik heb ook een keer een boos meeltje van ze gehad toen ik iets niet goed had ingevuld. Nou dat was zo weer hersteld.

    Al met al ben ik een tevreden klant van muzikantenbank.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketman
    dan staat er in elk geval geen flauwekul op.
    Zo zien wij onszelf toch niet hoor.
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wrekertje
    ...
    Op deze manier hebben wij (Robert en ik) genoeg tijd om van ons kleintje te genieten de komende tijd, is de stress weg (want dit is na een paar jaar echt niet leuk meer) en hebben we ook de tíjd om iets fantastisch op te bouwen (tenminste dat is ons plan!).
    Als muzikant? Right!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    delft
    Berichten
    295

    Standaard

    Ik werd botweg geweigerd om een advertentie te zetten op zoek naar een bluesband, omdat die gasten denken dat ik in het verleden onder een valse naam advertenties heb gezet.
    Op het schofterige af wordt je daar van beschuldigd. Jammer, in het verleden leuk muziekgemaakt via die site. Nu voor altijd verbannen, zonder dat ik iets fout heb gedaan.
    Een stelletje prutsers zijn het.
    Zo, dat lucht op.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aramstoop
    Ik werd botweg geweigerd
    Dat pleit voor je.
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  8. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intGod
    Romy of Romi heet ze ... Of is dat tegenwoordig ook een mannennaam, zoals Anne?
    Anne is al eeuwenlang een mannennaam in Friesland.
    Sinds kort op de fingerstyle toer met eigen compositie(tje)s:
    https://www.youtube.com/user/FritsJongbloets

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Muzikantenbank punt nl geeft het niet op. Ik krijg net dit mailtje:

    "De advertentie is verwijderd omdat Peter Alers zich niet kan gedragen.

    Vergeet je dat niet op het gitaarnetforum te zetten !

    Nedcom Muzikantenbank,
    Romy de Wit
    www.muzikantenbank.nl"

    Maar ik heb nooit een advertentie gehad! Die vent is kniftig!
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  10. #40
    Junior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2007
    Locatie
    Hillegom
    Berichten
    6

    Angry Muzikantenbankmaffia

    Ik heb 1,5 jaar geleden een advertentie geplaatst op Nedcom muzikantenbank, ik denk voor een bassist. Alles keurig netjes ingevuld zoals bandnaam en leden, behalve van 1 zijn achternaam, die wist ik niet. Krijg ik terug, "Advertentie geweigerd! Gegevens zijn niet volledig". Ik schrijf terug dat ik die naam niet zo snel wist en wat maakt die achternaam nou uit. Als ik zijn naam er niet bij had geplaatst was het wel goed geweest. Door deze reactie van mij ben ik voor het leven uitgesloten van adverteren, alsof ik een crimineel ben. Ik was gewoon een hardwerkende zelfstandige, die als hobby haar band had en een muzikant zocht. Op elke andere site vragen ze geen gegevens, je kunt gewoon je ad plaatsen. Na een jaar zit ik in een andere band en zochten we een bassist (ja, toevallig weer) en een bandlid zou die advertentie plaatsen op alle mogelijke sites. Krijg ik een mail van hem dat het bij Nedcom is geweigerd en daar stond bij dat dat kwam door mij. Hij had keurig netjes mijn naam erbij vermeld. En die stond op de "zwarte lijst". Deze persoon wist nergens van en kan nu ook nooit meer adverteren bij hun. Maar wat nu het ergste is, een ander bandlid plaats nu daar een advertentie voor een gitarist en krijgt uiteraard hetzelfde te horen, maar nu hebben ze de advertentie + weigering doorgestuurd naar iedereen die ooit maar iets met mij of een band te maken hebt gehad, inclusief die gitarist die we willen vervangen en daar is nu een hele nare situatie door ontstaan. Wij wilde eerst eens uitkijken naar een andere gitarist en dan met onze huidige praten wat er aan scheelt. Ik vind dit echt schandalig van die Nedcom muzikantenbank en ik laat het er niet bij zitten. Ze hebben ook nog mijn prive-gegevens erbij gestuurd, zoals adres en telefoonnummers etc. aan mensen waar ik ooit muziek mee heb gemaakt. Een mede-bandlid heeft nu ook een mailtje naar hun gestuurd om hun aan te spreken op hun gedrag, maar dat is gewoon retourgestuurd en ze zijn niet voor rede vatbaar. Ik ga toch echt stappen tegen hun ondernemen. Willen misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt een brief sturen naar: Nedcom Muzikantenbank, Ruinerwoldstraat 19, 5035 DA Tilburg alvast bedankt voor jullie steun. Mailen heeft geen zin, al is dat ook te proberen, maar ze sturen het toch retour en blokkeren je dan gelijk. Ze moeten nu maar eens ophouden met hun gedrag jegens muzikanten. Zou er iemand zitten die muziek haat? Lijkt me wel he?
    Steun mij/ons! Greetzz, Chrissie

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top