Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 67 van 67

Discussie: Pinkpop

  1. #61

    Standaard

    You will be amused with Muse

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
    HA Heerlijk dat pinkpop weer.
    Ben blij dat ik het vanaf de luie bank volg met een pot bier van 50 eurocent i.pv. eentje voor 3,50 ofzo (en al dan niet met modder)
    Kword er beetje te oud voor denk ik...............
    Op welke zender wordt het dan uitgezonden ??

    Want ik heb gisteren een tijdje zitten zappen om wat tegen te komen maar niets gezien

    edit: 3 voor 12 ... kwam er gister nog achter, vandaag komen naar mijn mening de beste bands
    Laatst gewijzigd door Hardguitar; 28 mei 2007 om 09:18

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Shit zie ik net de Noisettes spelen. Gaat dat zien mensen!!!
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    ik ben net terug en heb echt het weekend van mijn leven gehad. hoewel af en toe een nogal emo programma was het echt zeer goed, na gogol bordello zat bij mij de sfeer er helemaal in. ook daarvoor was het erg goed hoor daar niet van.
    enkele bands gezien die al heel lang op mijn lijstje stonden, oa. lostprophets, iggy & the stooges, snow patrol, muse, WOLFMOTHER (omg zo supervet!), arctic monkeys en natuurlijk linkin park! dat was voor DE reden om naar pinkpop te gaan, zeker toen de rest van de line up bekend werd. ze hebben IMO geweldig gespeeld echt een strakke set. ook de smashing pumpkins vielen niet tegen.

    wat erg stoer was bij marilyn manson was het onweer op de achtergrond, alsof het er bij hoorde, jammer van de vele regen die daarmee gepaard ging.

    al met al supervet, glibberend op mijn allstars, veel zuipen en weinig slapen!
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    641

    Standaard

    Bij Marilyn Manson ging het onweren en toen Gabriel Rios 'Broaddaylight' ging zingen begon de zon te schijnen...
    Echt een superweekend.
    Iemand anders nog naar Krezip geweest? (was tegelijktijd met de lost prophets, ipv amy winehouse)
    Check de filmpjes op youtube maar eens, niet normaal wat een sfeer daar!
    Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)

    Gezocht: Pedalenspul :-)

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2005
    Locatie
    grond
    Berichten
    3.485

    Standaard

    ik vond pinkpop zoooo vet

    alleen, stone sour, die homo's van die sisters, evental en korn vond ik best wel bagger.

    Verder goede bands :d

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic Bean
    Bij Marilyn Manson ging het onweren en toen Gabriel Rios 'Broaddaylight' ging zingen begon de zon te schijnen...
    Echt een superweekend.
    Iemand anders nog naar Krezip geweest? (was tegelijktijd met de lost prophets, ipv amy winehouse)
    Check de filmpjes op youtube maar eens, niet normaal wat een sfeer daar!
    nee ik was bij de lostprophets, die moest ik gewoon nog een keer zien en ze waren zeer goed vond ik, hoewel een beetje heel erg emo
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top