Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 31 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 307
    Senior Member

Standaard Mijn 4-de project gaat nu van start.

Hey Luitjes

Jawel, vandaag gaat het gebeuren , en is het reeds gebeurd.De eerste werkzaamheden aan de 4e zijn van start gegaan.
    Eerst maar eens een plaatje van wat de bedoeling is :

Mijn partner zag deze gitaar in een gitaarblad staan, en wil deze dus door mij gebouwd hebben,een 6-snarige gitaar dus.
    Het origineel is een gitaar gemaakt door Roberts gitaarbouw hilversum,de afbeelding op het hout is met air-brush gemaakt.

Het exemplaar dat ik ga maken,krijgt een top met reliëf, en de tekening ga ik inleggen met donker hout.
    Ook de schoenen krijgen nog een aparte touch, maar dat komt later.

Hierboven zie je het ontwerpen van de gitaar mbv een toets, een hals en de foto.

verder ====>

Senior Member

Music

=====>

Het hout bestemd voor deze gitaar.

En de eerste werkzaamheden, de mahonie plank is inmiddels ook een cm dunner gemaakt, de esdoorn topdelen gevlakt aan de lijmkant, alleen de lijmnaad tussen de 2 delen nog vlakken,en het geheel kan verlijmd gaan worden, ik hoop morgen zover te zijn.

groetjes Charlotte

Senior Member

Standaard

ze gaat gewoon aan de lopende band door joh!
    mooi projectje charlotte!!!

Banned

Standaard

Sorry hoor: Afschuwelijk. Wordt wel vast mooi vakwerk zoals jij dat altijd maakt, maar het ontwerp, geen gezicht.

Senior Member

Standaard

Sjeeezus, is de lak van de vorige al uitgehard? (mag zelf eigenlijk niets zeggen, ben ook al met m'n 3e gitaar bezig sinds September 2006).

Zie er weer 'apart' uit. Heb je ook al eens bedacht dat je ook een 'gewone' gitaar zou kunnen bouwen .

Ik ga 'm weer volgen!

Senior Member

Standaard

I've gotta hand it to you. Orgineel, absoluut. Ik zou er geen noot op willen spelen maar bouwtechnisch ben ik erg benieuwd
    Voor mij, komt altijd een ander.

Standaard

Ik houd niet van dit soort gitaren, maar het is natuurlijk wel iets zeldzaams.

Die schoen is ook handig: kun je 'm ook zittend bespelen. Beetje heen en weer bewegen en je hebt een lapdance Ok flauw.
    Ben erg benieuwd wat je er van maakt, je vorige gitaar is echt prachtig geworden.
    Ga je deze ook volstoppen met speciale snufjes en electronica?
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

Senior Member

Standaard

Ik snap eigenlijk niet goed waarom je zo'n excentrieke gitaar gaat namaken. Als je dan wat geks wil maken, maak dan ook je eigen ontwerp, zou ik denken.

Maar hey, het is jouw gitaar! En ik weet zeker dat ie weer errug mooi gaat worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

als je man zoiets excentriek wilt, ik heb vorig jaar op de beurs in antwerpen een duivelsvrouwgitaar gezien. die zag er ook niet uit, maar ik vond em wel mooier dan dit
    spijtig dat ik er geen foto van heb, maar ik zal eens kijken. ze was ook zeer vakkundig gemaakt, want het was volledig in relief, niet gewoon geairbrusht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Hahaha, ja dat dit model de nodige reacties op zou roepen, had je waarschijnlijk zelf al ingecalculeerd. Ik kijk graag naar je topics, omdat je mooie gitaren bouwt, waarbij je hoge kwaliteitseisen hanteert en een beetje bling bling niet schuwt. Dit model zal me niet kunnen bekoren, maar ik denk dat het wel heel mooi wordt als je het patroon gaat inleggen met donker hout, daarin zul je je vakwerk weer kwijt kunnen. Had je partner trouwens ook nog andere modellen voorgesteld?
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten