Pak de emmer er maar alvast bij want bij somigen is het alles behalve smakelijk om te zien...
![]()
Pak de emmer er maar alvast bij want bij somigen is het alles behalve smakelijk om te zien...
![]()
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
en de tweede lading...
![]()
- Willy Alberti
En de derde lading...
![]()
- Willy Alberti
Ik Neem Die Roze!![]()
"You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
Vierde lading...
Verder nieuws is een goedkopere versie van het Mick Thompson model zonder de "SEVEN" inleg
En een nieuwe Vai.
![]()
- Willy Alberti
en het merendeel is weer eens ongelooflijk lelijk. zijn we toch gewend van ibanez?![]()
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
deze vind ik dan nog wel mooi maar helaas weer geen pickupringen !! GVD !!
Got a quarter in my pocket.
Is 1 min werk glasje.Oorspronkelijk geplaatst door glacius
![]()
Maar hij is idd erg koel.
IK vind de meeste wel mooi anders, prima aanvulling op de huidige modellen, alleen die roze, daarvan is de kleur nogal fout, maar zoals altijd zijn ze in meerdere kleuren leverbaar.....
Waar heb je deze trouwens vandaan, ziet er erg uit als de nieuwe gitaren voor japan(die rare kleuren iig), europa kan afwijken.
Ik vind ze allemaal zo metal.. Als die Vee's ietsje minder metal en modern zouden zijn zou ik ze nog tof vinden. Die 8 snaar heeft trouwens wel een dikke hals!!!![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Favorieten/bladwijzers