Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Line 6 Pod Xt

  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2005
    Locatie
    Oostende
    Berichten
    48

    Standaard

    Ja, idd, voor deze setup is m'n rack dan niet meer nodig, maar ik gebruik m'n rack wanneer we met de rockband optreden. In deze band ben ik gewoon van met een lampenversterker te spelen en gebruik ik het rack voor het switchen van m'n kanalen en voor de effecten. Deze setup zal ik zeker niet laten gaan.
    De bedoeling van de POD is, wanneer we met het trio ergens moeten spelen, er niet al te veel gesleur van materiaal is, we weinig plaats nodig hebben en relatief snel op- en afbreken.
    De pure lampensound is hier niet noodzakelijk.

  2. #12

    Standaard

    Alleen de wah gebruiken van de Pod, hoe wil je dat doen cobbe?
    Door al het overige uit te zetten? Dan heb je een FBV shortboard voor je voeten liggen waarvan je alleen het expressie pedaal gaat gebruiken.
    Is dat je bedoeling?

    Voor dat kleine setje waar je het over hebt, daar heb je helemaal gelijk in.
    Voor zulke dingen is zo'n Pod echt super!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cobbe007
    Ja, idd, voor deze setup is m'n rack dan niet meer nodig, maar ik gebruik m'n rack wanneer we met de rockband optreden. In deze band ben ik gewoon van met een lampenversterker te spelen en gebruik ik het rack voor het switchen van m'n kanalen en voor de effecten. Deze setup zal ik zeker niet laten gaan.
    De bedoeling van de POD is, wanneer we met het trio ergens moeten spelen, er niet al te veel gesleur van materiaal is, we weinig plaats nodig hebben en relatief snel op- en afbreken.
    De pure lampensound is hier niet noodzakelijk.
    Ik heb ook niet gezegd dat je je rack weg moet doen.
    Die Vox Valvetronix SE gebruik je alleen maar met het trio zonder gesjouw en neemt weinig ruimte inbeslag. De wah uit de Vox vind ik persoonlijk beter dan die uit de Pod en trouwens vind ik de sounds uit de Vox ook mooier.
    Je hebt geen floorboard en expressiepedaal nodig.

  4. #14
    Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2005
    Locatie
    Oostende
    Berichten
    48

    Standaard

    Sorry ateng, maar m'n opmerking was omdat je zei dat ik dan m'n rack niet meer nodig heb. K'zal het verkeerd begrepen hebben.

    Boss: ja, met m'n rack setup had ik gedacht van enkel de wah functie van de POD te gebruiken. Ik zou het toestel dan via m'n midi floorboard aansturen. Ik gebruik een ground control pro waaraan ik een expressiepedaal hangen heb, dus volgens mij is da perfect mogelijk.

    Ateng: bedankt voor de info. Ik ga die valvetronix eens bekijken. Ik denk dat ik zowieso best eens naar een winkel ga om beide toestellen te vergelijken. Wat betreft de aankoop had ik inderdaad gedacht aan 2de hands spul.

    greetz

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top