Ik ben eens heeeel lang geleden bijna door Cesar zuiderwijk voor m'n flikker gereden, tot 2 keer toe. telt dat ook.
Ik ben eens heeeel lang geleden bijna door Cesar zuiderwijk voor m'n flikker gereden, tot 2 keer toe. telt dat ook.
Ik heb Gast (en andere Rutger en Bertolf) van The Junes ontmoet, Michael AE van Stillborn en de jongens van Nine Yards!!!!!![]()
www.scovillemusic.nlOorspronkelijk geplaatst door hoofd
2x? Telt dubbelOorspronkelijk geplaatst door woutB
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Uhm..ff denken....
Jimi Hendrix (arrogante lul)
Jim Morrison (stoned als maar wat...zei niet veel)
Frank Sinatra (was te dronken om veel terug te zeggen wel stoer)
Janis Joplin (in het echt is ze niet zo mooi..)
Elvis Presley (in het echt is hij kleiner, wel mooie ogen had hij)
Dean Martin (was té dronken om te reageren, wel zachte handen)
Kurt Cobain (stoned, maar was wel aardig verders)
Madonna (arrogante troela, en zingen kan ze ook niet)
Michael Jackson (had het te druk met andere kinder..uhm...mensen)
Mick Jagger (was aardig, babbeltje en effe biertje mee gedronken)
Chuck Berry (arogant, en zijn gitaar was wéér vals gestemd)
Tja...en nog een paar ondbekendere zoals: John Lennon, George Harrison, Bruce Springsteen, Django Reinhardt, etc etc etc...
www.taildraggers.nl
www.kingsizeplayboys.com
Van Dik hout (potje voetballen)
Intwine (op een festivalletje)
Rowwen heze
Ben jij een grote grappenmaker, of ben je gewoon echt gezegend.Oorspronkelijk geplaatst door Taildragger
Och niet zo heel veel bijzonders.....
Afgelopen jaar Guus Meeuwis, en Jim Baccum.
Mijn zus had het beter bekeken, die heeft 10 weken in een televisie show gezeten in Nieuw Zeeland, samen met de Bassist van de Commodores. (The Mike King Show)
En ze liep in Londen in een gitaarwinkel een aantal jaren geleden Brian May tegen het lijf.
Bloempje
Oorspronkelijk geplaatst door vrouw van Steph
Oorspronkelijk geplaatst door Taildragger
Shiiiiit,
Volgens mij ben je net zo oud als Sinterklaas!
Janis Joplin overleed op 4 oktober 1970, dat is 36 jaar geleden.Oorspronkelijk geplaatst door Taildragger
Jimi Hendrix overleed op 18 september 1970, dat is 36 jaar geleden.
Django Reinhardt overleed op 16 mei 1953, dat is 53 jaar geleden.
Als ik op jullie website kijk schat ik de oudste van jullie in de 2e helft van de 40.
Madonna is een arrogante troela en kan niet zingen? Laat ik voorop stellen dat ik geen fan van haar ben, maar zingen kan ze absoluut wel en arrogant? Ik raad je vriendelijk maar met klem aan om de docu over haar leven, welke ik twee keer heb gezien en die toevallig vanavond weer op TV was, een keer aandachtig te bekijken.
Je kunt dan zien dat zij verre van arrogant is, zeer begaan met haar crew en heel goed nadenkt over wat ze doet. Zij probeert op haar manier een bijdrage te leveren aan een betere wereld. Ze is een vrouw die keihard werkt en hoewel ik geen CD van haar zou willen hebben heb ik een diep respect voor haar. En jij noemt haar dan arrogant?
Leg dat eens uit aub.
Euhm
De bassist van funeral dress, even me gepraat, chille gast.
Was op rock ternat, je mag der geen eige drank meebrengen, komt hij aan bij de rest van funeral dress, kijkt ff om en haalt een grote fles whisky uit zijn broek xDxD
Zanger van de heideroosjes een hand gegeven.
Favorieten/bladwijzers