Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Smile

    Ik zou het mooi vinden als er eens wat mensen van dit forum zouden komen opnemen, vandaar.
    ... zou dolgraag eens bij je komen opnemen... maar momenteel beetje financieel onbereikbaar...

    ik heb in 2004-2005 een aantal keren met Rinus Groeneveld gespeeld.
    Hij heeft ook een analoge studio en is daar helemaal lyrisch over...
    vorig jaar heeft ie zelfs een heuse plaatgalm aangeschaft...

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johantipker
    ... zou dolgraag eens bij je komen opnemen... maar momenteel beetje financieel onbereikbaar...

    ik heb in 2004-2005 een aantal keren met Rinus Groeneveld gespeeld.
    Hij heeft ook een analoge studio en is daar helemaal lyrisch over...
    vorig jaar heeft ie zelfs een heuse plaatgalm aangeschaft...
    Koel! Ik heb een aantal malen met Rinus opnamen gemaakt, de laatste keer een CD met Herbert Noord en Pierre van der Linden. Rinus heeft een mooie oude Neumann M49.

    En wat dat financieel onbereikbaar betreft [spam mode] ik geef komende maanden tot 30% korting en dan zit je op €35 per uur, bovendien kan er heel snel gewerkt worden omdat alles tegelijk kan worden opgenomen, ook akoestisch gescheiden van elkaar. Waar kun je met twee inch tape en Neumann M149 tubemics opnemen voor die prijs? [/spam mode]

    Vraag eens een prijsopgave aan de timmerman/aannemer, echt man, de studio's verdienen geen ene reet meer en als dat zo door gaat zal je het wel zelf moeten doen omdat er geen studio's meer zijn. Toch geen gezellig vooruitzicht want het is toch echt een behoorlijk moeilijk vak wat je niet zo snel onder de knie hebt.

    Ik zal ff kijken of ik een advertentie op gitaarnet kan krijgen, vorige keer lukte dat niet.
    Edit: ik kan helemaal niet in Gitaarmarkt komen, forbidden it says.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #13

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Koel! Ik heb een aantal malen met Rinus opnamen gemaakt, de laatste keer een CD met Herbert Noord en Pierre van der Linden. Rinus heeft een mooie oude Neumann M49.

    En wat dat financieel onbereikbaar betreft [spam mode] ik geef komende maanden tot 30% korting en dan zit je op €35 per uur, bovendien kan er heel snel gewerkt worden omdat alles tegelijk kan worden opgenomen, ook akoestisch gescheiden van elkaar. Waar kun je met twee inch tape en Neumann M149 tubemics opnemen voor die prijs? [/spam mode]

    Vraag eens een prijsopgave aan de timmerman/aannemer, echt man, de studio's verdienen geen ene reet meer en als dat zo door gaat zal je het wel zelf moeten doen omdat er geen studio's meer zijn. Toch geen gezellig vooruitzicht want het is toch echt een behoorlijk moeilijk vak wat je niet zo snel onder de knie hebt.

    Ik zal ff kijken of ik een advertentie op gitaarnet kan krijgen, vorige keer lukte dat niet.
    Edit: ik kan helemaal niet in Gitaarmarkt komen, forbidden it says.

    Ik verwijt je ook beslist niet dat ik je te duur vind!!!! Begrijp me niet verkeerd.
    Weet je wat een loodgieter vangt idd?

    maar je moet de poet wel ff hebben, ook al is jou aanbieding scherp en concurrerend genoeg....

    thanx anyway!!!

    ik pm je morgen wel ff...
    Laatst gewijzigd door johantipker; 19 oktober 2006 om 18:58

  4. #14

    Standaard

    Nou mannen, zoals beloofd het resultaat in een ander draadje:

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=82204

    Daar had ik het topic in het begin over geopend. Wellicht dat jullie er wat over kunnen zeggen. Wat had je zelf anders aangepakt qua mixing of mastering of wat dan ook, hoor graag commentaren.
    Duurt wel enorm lang tot je het kan luisteren, maargoed dan heb je ook een goeie mp3 en het beste beeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top