Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Ik heb de Jamlab van M-audio gekocht ,voor op mijn laptop.

    Pas een dag "ervaring" ,maar tot nu toe gaat het goed.Ik gebruik roffworks standard v2 als recording software ,gaat perfect.

    Kostte slechts 69 euro..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik heb vorig jaar eindeloos zitten tobben om de M-Audio Fasttrack aan de praat te krijgen op m'n Apple met Garageband. Soms lukte het en vaak niet en ik heb geen vast patroon in de storingen kunnen ontdekken. En nou heb ik geen zin meer om het nog eens te proberen om jullie te vertellen wat er mis ging..... Volkomen K...
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epic
    Ik heb hem, en hij voldoet aardig.. alleen de input gevoeligheid is veel te laag voor mijn gitaar (strat). Ik moet er echt een booster tussen zetten om een beetje signaal te krijgen (in GuitarRIG).
    Ik wil nog een kabeltje maken van gitaar naar de XLR-ingang, omdat daar wel het volume te regelen is. Ik weet alleen niet of dat een verbetering is.
    Ik heb hem nu via XLR aangesloten, en dit is al iets beter.. Het ingangsvolume is nu goed te regelen.
    De geluidskwaliteit is niet erg goed, het klinkt allemaal wat dof. Ik heb ook een ewx24/96 in mn pc (ik gebruik de m-audio voor laptop) en dat klinkt toch een stuk beter.
    Toch is het wel een goedkope en handige oplossing.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top