Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 87 van 87
  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mawashi
    Les volgen vind ik bijvoorbeeld ook wel een aanrader. Ik ben zelf ook beginner, heb eerst wat op mezelf zitten klooien en ben dan lessen beginnen volgen. Ik leerde op één les ineens al veel meer bij, omdat het je duidelijk voorgedaan wordt en je ook meteen uitleg kan vragen als je iets niet begrijpt. Enige nadeel is dat les meestal vrij duur is. Ik had nog geluk met 10 euro per uur voor mijn akoestische lessen, hoor dat het elders vaak veel duurder is. Sinds vorige week volk ik elektrische gitaarles in de muziekschool voor 140 euro voor een jaar. Wel doenbaar dus.
    Ik betaal 200 per jaar voor piano bij mijn muziekschool.

    Maar muziekscholen zijn vaak duurder dan een gewone leraar waar jij naar toe gaat of die 1x per week bij jouw thuiskomt omdat het bij een muziekschool is dat de leraar betaalt moet worden EN de muziekschool.

    Of je les nodig hebt verschilt per persoon. Maar ik vind het bij gitaar ook veel lekkerder. (lijkt me)

  2. #82

    Standaard

    Als ik het uitreken kom ik nu toch wel goedkoper uit bij mijn muziekschool dan bij mijn private lessen vorig jaar. En dan had ik nog goedkope lessen van 10 euro per uur, sommigen vragen dat zelfs per half uur.
    Maar 'k ben momenteel in elk geval heel tevreden met de muziekschool.

  3. #83
    Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Alcmaria
    Berichten
    95

    Standaard

    en hoeveel les krijg je voor dat geld dan? Ik betaal namelijk een stuk meer bij de muziekschool (en zit met zijn 2en in de les bij een leraar) Een privé-leraar vraagt al gauw 15+ euro voor een uur dus dan red je het met die 130 euro per jaar niet bij een privéleraar..

  4. #84

    Standaard

    Ik krijg nu voor 140 euro per jaar 1 uur les per week. Wel een faire prijs lijkt me zo.
    Laatst gewijzigd door mawashi; 24 september 2006 om 17:12

  5. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mawashi
    Ik krijg u voor 140 euro per jaar 1 uur les per week. Wel een faire prijs lijkt me zo.
    Heel fair.

    Geef je zelf les dan? (omgeving?)

    Ook door de vakantie? :P

  6. #86

    Standaard

    Neenee, geef zelf geen lessen he. Ik volk les op muziekschool. Ben nog maar beginner :d Of het in de vakanties ook lessen zijn weet ik eigenlijk niet. Ik veronderstel van niet, op mijn vorige lessen voor akoestische gitaar was het in elk geval nooit les in de vakanties.

  7. #87
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Slowchat verwijderd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top