Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 59 van 59

Standaard

Prima! Kan niet beter hehe. Heb m'n sound r helemaal mee gevonden en al een aantal keer opgetreden. Zal eens een review schrijven over de mods op HC

Zeer geinteresseerd in die speakers voor een gig kast. M'n blackback kast neem ik liever niet mee. Je weet nooit wat mensen van andere bands die over de kast moeten spelen mee aankomen en zo de boel opblazen hehe.

Standaard

zijn die celestion G12M 70 ook goeie speakers? Zijn dat ook van die classic rock speakers? iemand ervaring hier mee?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM
    zijn die celestion G12M 70 ook goeie speakers? Zijn dat ook van die classic rock speakers? iemand ervaring hier mee?
    Heb er zelf ooit 1tje gehad, vond 'm zeer scherp/schel klinken maar ik kan niet bepalen of dat exemplaries (typo?) was.

drap
    Guest

Standaard

En hoe zit het nou als je een 60 watt combo hebt (buizen, als dat wat uitmaakt), en je pleurt er zo'n 65 watt speaker in? Kan dat kwaad voor de versterker zelf?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    En hoe zit het nou als je een 60 watt combo hebt (buizen, als dat wat uitmaakt), en je pleurt er zo'n 65 watt speaker in? Kan dat kwaad voor de versterker zelf?
    Pin me d'r niet op vast maar ip. kan dat geen kwaad.

Standaard

ik heb nu 2x celestion G12 65's van iemand overgekocht. Ben erg benieuwd hoe ze gaan klinken! Maar zal ik mijn cabinet met een closed back maken of open back? wat is het verschil in sound??

Senior Member

Standaard

Als je het eens allebei probeert en het ons vertelt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

Standaard

Nou als iemand het zou weten zal het handiger zijn. Dus weet iemand het verschil in geluid tussen openback en closedback (2x12") cabinetten??

Standaard

utfsf

(FYI use the fucking search function)

zijn al zat verhalen over geweest, maar open cab geeft betere spreiding en closed back geeft strakker, directer geluid dan open. dat is heel kort door de bocht het verschil. zoek de rest van de opmerkingen zelf maar op

Harrald

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten