Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

meiner kleine freund, es gibt keine separaten seriennummer auf den hals oder den body wen es schon auf die neckplatte einen seriennumner gibt, viellecht hat die neck ein nummer aber dan soll es keinen nummer auf den body oder neckplatte geben, deswegen kann Fender nicht ein antwort geben wenn man so eine frage vorlegt
    (sorry voor de spelfouten maar jij begon )

fender heeft 4 type zadels, vintage (6punt), american standard (massief staal, 2 punt) , floyd (vintage en modern, 2punt) en 70ties massief 6 punt. ik kan de foto niet meer voor de geest halen maar als de trem afweek van 1 van deze 4 is het geen echte fender zadel
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Ik denk niet dat die jongen beschuldigd is van oneerlijkheid. Ik heb email contact met hem gehad en zoals ik hier al aangaf ben ik ervan overtuigd dat hij niet probeert de boel te belazeren en dat hij écht gelooft in zijn 'American series' verhaal. Maar dat terzijde.

Helaas ben ik niet overtuigd, mede omdat je nog steeds niet verteld wat er bijzonder aan deze gitaar is, dat tremblok?
    Waarom is deze gitaar een speciaal duur model? Wat is het verhaal bij deze gitaar, en onder welke naam staat dit model te boek?

Kennelijk is het nodig om onderzoek te doen als je ergens in geinteresseerd bent, je moet toch weten wat je aanschaft?
    Zo was er laast nog zo'n leukerd die dacht aan een vraagprijs van 2000 euro voor zijn American Series Telecaster. Hij wist me doodleuk te melden dat hij er zelf 2500 voor betaald had.

@turboblues,

Ken je viavia.nl? daar stond laatst en Fender Highway honeyblond met een vraagprijs van 300 euro, ik was er te laat bij. Wat je in zo'n siuatie vaak ziet gebeuren is dat er hoger word geboden dan de vraagprijs, dit tot verbazing van de verkoper en dat zo'n gitaar zodoende toch voor een 'normale' prijs verkocht word.

Michell

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
    meiner kleine freund, es gibt keine separaten seriennummer auf den hals oder den body wen es schon auf die neckplatte einen seriennumner gibt, viellecht hat die neck ein nummer aber dan soll es keinen nummer auf den body oder neckplatte geben, deswegen kann Fender nicht ein antwort geben wenn man so eine frage vorlegt
    (sorry voor de spelfouten maar jij begon )

fender heeft 4 type zadels, vintage (6punt), american standard (massief staal, 2 punt) , floyd (vintage en modern, 2punt) en 70ties massief 6 punt. ik kan de foto niet meer voor de geest halen maar als de trem afweek van 1 van deze 4 is het geen echte fender zadel

nou als je goed bij je eigen fender(als je er 1 hebt) kijkt zie je aan de binnenkant van de hals waar je hem mee op de body schroeft een nummer en de datum staan en een paraaf van de persoon die hem heeft gemaakt
    verders zie je meestal ook stickers aan de binnen kan met paraaf en verschillende kleuren die kleuren hebben ook een code bij fender zoals groen en fluo orange bijvoorbeeld verders heeft de body als het goed is een barcode sticker (geld niet voor hele oude fenders :-0 )met nummer meestal wordt daar voor het spuiten van de lak een stukje papierplakband overheen geplakt duszijn er wel degelijk verschillende serie nummers op 1 gitaar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deFender
    p.s. en mensen die op mijn taal aan merkingen hebben en op mijn spellen en punten en comma`s
    sorry ik ben van oorsprong duits dus ja ik wil de meeste mensen ook wel een duitse brief zien schrijven zonder 1 enkele fout
    Spellen, prima, maar je gaat me toch niet proberen te vertellen dat men in Duitsland het gebruik van leestekens en hoofdletters niet kent? Dat zijn gewoon algemene regels, en als ze in Duitsland één ding goed kunnen....
    Curiouser and curiouser said Alice....

drap
    Guest

Standaard

Over dat half Amerikaans/half Mexicaans. Een highway zou je zo kunnen typeren. De elementen en het tremoloblok zijn van Mexicaanse makelij namelijk.

Standaard

Even een vraagje tussendoor: wat vinden jullie van de Japanse 'contemporary' series? Ik hoor goede verhalen over de Japanners uit de jaren '80 maar wat houdt de benaming 'contemporary' precies in?

Standaard

.....................
    Laatst gewijzigd door rugzak; 29 december 2007 om 14:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten