Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Ibanez advies

Cool Ibanez advies

Hejhej

Kben sinds kort aan het sparen voor een andere gitaar (ipv van mn stagg XD rofl) en mijn smaak gaat voornamelijk uit naar de RG modellen van Ibanez. Ik wil er graag niet meer dan €250 aan uit geven omdat ik ook nog andere kosten heb (scooter etc). Dus mijn vraag is of iemand me advies kan geven over een goed model wat de moeite waard is

Groetjes, Kim_mii

Standaard

Denk economisch,

Een scooter heb je voor 2 jaar, een gitaar voor je hele leven.

Geef wat meer geld uit en je hebt een gitaar 4 life.

Ow ja ik kan het weten want heb vorig jaar mij scootie verkocht voor mijn fender, met wat geld erbij natuurlijk.

maar ach zelf weten.

Even met betrekking op je vraag.

IBANEZ RG 350 natuurlijk. Ow en dan de witte versie met witte elementen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaf reijnders
    die van mij is toch wel veel beter onderhouden

zoeen moet je hebben kim! ik koop binnenkort een Prestige, laatst op een neck through prestige gespeeld, het was serieus alsof ik geen gitaar vasthad, maar een dame, en ik pakte die gitaar op en ze zei "weetje wat, jij bent creatief, doe ik het geluid" en man o man, wat een heerlijke gitaar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

Standaard

gsa 60 deee kost 265 maar echt de moete waart goed speeltje ik ben er zelf mee begonnen echt goed je zal er niet teleurgesteld om zijn omdat ik dat ook nni ben

Senior Member

Standaard

gewoon een tweede-hands Rg, je heb dan een vreselijk goeie vaan weinig. Over die nieuwe (incl de witte 350 met de witte elementen) zijn veel mensen niet zo enthosiast, de trem zou snel slijten de elementen zouden niet gewldig klinken. Maar ik heb hier geen ervaring mee en ik zou hem wel ff proberen als het zo uitkomt.
    Ik--->Ibanez RG760--->Crybaby--->TS10--->Marshall VS65r
    ........Takamine .......................................|.......... ..|
    .................................................. .............|............|
    .................................................. .............|............|
    .................................................. ............ Small Clone

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevin1994

gsa 60 deee kost 265 maar echt de moete waart goed speeltje ik ben er zelf mee begonnen echt goed je zal er niet teleurgesteld om zijn omdat ik dat ook nni ben
    als je net zoveel verstand hebt van gitaren als van typen hoop ik dat je nog veel mag leren in groep 8.

is ook niet echt een goed argument natuurlijk he.... er tevreden mee zijn terwijl je 3 weken gitaar speelt...

maar goed ik zou ook tweedehands kijken, kun je voor dat bedrag iets veel leukers doen en als je dan ook nog dat pauperige scootertje wegdoet kun je helemaal iets moois kopen
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
    als je net zoveel verstand hebt van gitaren als van typen hoop ik dat je nog veel mag leren in groep 8.

is ook niet echt een goed argument natuurlijk he.... er tevreden mee zijn terwijl je 3 weken gitaar speelt...

maar goed ik zou ook tweedehands kijken, kun je voor dat bedrag iets veel leukers doen en als je dan ook nog dat pauperige scootertje wegdoet kun je helemaal iets moois kopen
    mn scootertje houd k sowieso .. dan denk ik gewoon dat ik het beste even kan doorsparen.. maar anyway, bedankt voor het advies

Dictator

Standaard

Een RG321. Kan je vaak nog nieuw voor onder de 300 halen en dan heb je een prima gitaar!
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS

Een scooter heb je voor 2 jaar, een gitaar voor je hele leven.

.
    is niet waar .. mijn buurvrouw heeft al jaren een scooter en het is een goed vervoersmiddel .. en nee niet voor 2 jaar ..
    Got a quarter in my pocket.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten