Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Geniaal?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Lebbeke, België
    Berichten
    579

    Standaard

    die chinees is degoutant

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
    ik luister nog wel naar een genre genaamd "noise"

    dus ik kan het nog wel waarderen.. maar ja.. met alleen een gitaar is het gewoon een beetje kaal

    http://www.youtube.com/watch?v=Zfmh-Tc0l14

    noise.. wolf eyes is de band
    Fuck man, wat een kutherrie.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hell's Kitchen
    Berichten
    935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544
    Fuck man, wat een kutherrie.
    dat is nou ook net de bedoeling


    laatst ook ff een cdtje van ze gekoopt... opzetten.. op je bed gaan liggen. en kijken hoelang het duurt voordat je aan dingen als necrophilia en abattoirs gaat denken



    EDIT:

    http://www.youtube.com/watch?v=1cbtuGAq7L8 onze hollandse trots...

    "Iets met Ska erin"
    Laatst gewijzigd door Danny Drug; 14 september 2006 om 18:17

    Vintage White Gibson Explorer
    Jackson JS30RR [Kluson Tuners and ?EMG 81 & 60?]



    Spokesperson for Explorers!!
    Official Satanic Member ©®™

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug


    EDIT:

    http://www.youtube.com/watch?v=1cbtuGAq7L8 onze hollandse trots...

    "Iets met Ska erin"
    Wat heeft dit met noise te maken dan?

    Dat Wolf Eyes ga ik trouwens eens beter checken!
    High Art Through Sheer Incompentence

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2006
    Locatie
    Leusden!!!
    Berichten
    333

    Standaard

    jezus wat een tering herrie, ik word er helemaal misselijk van... die chinees dan..

    en dat van Cobain kan ik ook nie zo waarderen...hij blijft er wel rustig onder gelukkig : P
    Laatst gewijzigd door Zino Z; 14 september 2006 om 20:44
    Ik--->Ibanez RG760--->Crybaby--->TS10--->Marshall VS65r
    ........Takamine .......................................|.......... ..|
    .................................................. .............|............|
    .................................................. .............|............|
    .................................................. ............ Small Clone

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hell's Kitchen
    Berichten
    935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trocar
    Wat heeft dit met noise te maken dan?
    niets ik wilde mensen gewoon laten kennis maken met deze band ...

    Vintage White Gibson Explorer
    Jackson JS30RR [Kluson Tuners and ?EMG 81 & 60?]



    Spokesperson for Explorers!!
    Official Satanic Member ©®™

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top