die chinees is degoutant
die chinees is degoutant
Fuck man, wat een kutherrie.Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
dat is nou ook net de bedoelingOorspronkelijk geplaatst door marter544
laatst ook ff een cdtje van ze gekoopt... opzetten.. op je bed gaan liggen. en kijken hoelang het duurt voordat je aan dingen als necrophilia en abattoirs gaat denken
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=1cbtuGAq7L8 onze hollandse trots...
"Iets met Ska erin"
Laatst gewijzigd door Danny Drug; 14 september 2006 om 18:17
Vintage White Gibson Explorer
Jackson JS30RR [Kluson Tuners and ?EMG 81 & 60?]
Spokesperson for Explorers!!
Official Satanic Member ©®™
Wat heeft dit met noise te maken dan?Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
Dat Wolf Eyes ga ik trouwens eens beter checken!
High Art Through Sheer Incompentence
jezus wat een tering herrie, ik word er helemaal misselijk van... die chinees dan..
en dat van Cobain kan ik ook nie zo waarderen...hij blijft er wel rustig onder gelukkig : P
Laatst gewijzigd door Zino Z; 14 september 2006 om 20:44
Ik--->Ibanez RG760--->Crybaby--->TS10--->Marshall VS65r
........Takamine .......................................|.......... ..|
.................................................. .............|............|
.................................................. .............|............|
.................................................. ............ Small Clone
nietsOorspronkelijk geplaatst door Trocar
ik wilde mensen gewoon laten kennis maken met deze band ...
![]()
Vintage White Gibson Explorer
Jackson JS30RR [Kluson Tuners and ?EMG 81 & 60?]
Spokesperson for Explorers!!
Official Satanic Member ©®™
Favorieten/bladwijzers