Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21

    Standaard

    Tanzwut is zeker de moeite waard.. ga ik jaarlijks heen erg gaaf
    Sabaton is ook wel rammstein achtig vind ik qua beukend doordreunend geluid primo victoria is erg gaaf nee het is geen nazistisch lied het gaat wel over de 2e wereld oorlog.. luister maar eens.
    Te Koop: Line6 Spider2 212 met shortboard. voor info pm of mail

    Randall MTS RM100m Tube head + Cab
    LTD MH50 with invader in bridge
    JAckson RR Performer Customed

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Berichten
    585

    Standaard

    je hebt ook nog Hanzel Und Gretyl. ik vraag me alleen af of die fascistisch of godslasterend zijn. de titel van een album is Scheissmessiah

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Clawfinger is ook een band in die stijl, al was Clawfinger eigenlijk al weer weg toen Rammstein doorbrak

    Een andere leuke is Subway to Sally, dat is alleen duitstalig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    368

    Standaard

    Clawfinger heb ik een keer in het voorprogramma van Rammstein gezien. Ik vond er eerlijk gezegd erg weinig aan, maar ik kon dan ook nauwelijks wachten op de main act op dat moment.
    Truer words were never spoken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top