Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 37
    Senior Member

Standaard

Ik ben dus zelf niet geinteresseerd, ik hou helemaal niet van Strats, Tele's zijn meer mijn ding.
    Nogmaals,het gaat mij om hoe hij aangeboden word: Koopje!! 500 euro voor een American strat, terwijl het een highway is, die kan ik 2ehands voor 350 ook krijgen. En het feit dat hij blijft volhouden dat het geen Highway is.
    Overigens, zoals ik al zei, ik weet dat een Highway ook USA is. Persoonlijk zal dat me worst wezen omdat volgens mij Fender Japan sowieso in veel opzichten beter is.

Michell

Standaard zeker geen highway one

hallo ik werk veel voor fender via duitsland en engeland hier in nederland is voerman de importeur voor fender maar ik kan je via navraag en mijn bevindingen vertellen dat het geen highway betreft
    maar zelfs een speciaale custom gitaar!
    de volgende kenner moet ook maar eens heel aandachtig letten op de diverse aparte dingen die opvallen

let eens op het tremelo blok dat is een 6punts en geen gewone highway uitvoering

verders kune je zien dat de lak geen matte lak is van een highway
    het is een speciaale lak en de hout nerver zijn ook heel erg goed zichtbaar maar de delen zijn heeeeel goed uitgezocht want ik zie zo geen naden!!

verder had ik nog wat andere foto`s op marktplaats zien staan en deze persoon om wat andere foto`s gevragen en om het serie nummer aan de andere foto`s kun je zien dat de afwerking te goed is voor een highway
    verder heb ik een mail gestuurd naar mij collega`s in america en die vertelde mij dat het zeker geen highway betreft er was trouwens al meer navraag gedaan volgens fender america
    ik heb de persoon nog opgebeld en die zij mij dat hij hem inmiddels al verkocht had voor de prijs van 350€ aan iemand in goirle
    hij zij zelfs dat die persoon bij verkoop zelfs zij dat het een americaanse hals was en een mexicaanse body was maar nu hij hem verkocht had had hij navraag gedaan en onderzoek en nu bleek het inderdaad een behoorlijk dure gitaar te zijn want de zelfde gitaar zou op dit moment ongeveer 1500a1600 EURO WAARD ZIJN!

DUS DIE PERSOON UIT GOIRLE HEEFT EEN HELE GOED KOOP GEDAAN :-P
    die zal nu wel lachen dat hij die persoon met 350€ heeft afgescheept

maar hoe dan ook verders moet ik wel lachen dat er hier mensne zijn die meteen zeggen het is een highway!!! jongens let voortaan goed op de details zoals tremelo houtsoort laksoort glans en verder de afwerking van de gitaren
    ik weet het fender is de markt een beetje aan het overspoelen met vanalles en nog wat maar er zijn nog wel echt goede gitaren tussen hoor niet alles is mexicaans of highway !!!!!

groetjes johan

p.s. degene die volhoud dat het een highway betreft die wil ik wel eens een foto zien posten met een highway met het zelfde tremelo blok en de zelfde uiterlijke kenmerken :-)
    Laatst gewijzigd door deFender; 13 september 2006 om 12:53

Senior Member

Thumbs up

Donders, dat is nog eens een leuke aanvulling zo!
    Onder de streep.

Senior Member

Standaard

Sorry hoor, leuk verhaal maar dat slik ik dus niet. wat een flauwekul, 1500 á 1600 euro. Ammenooitniet
    Ik geloof best dat het geen Highway is, maar zal dat eerder een zgn Partscaster zijn dan een soort exclusief, geheim en speciaal model.

Als dit een custom model is zou ik wel eens willen weten waar hem dat dan in zit?

Trouwens, met de afwerking van een Highway is niets mis, het is gewoon geen hoogglans. De foto's van deze gitaar laten zeker geen hoogglans zien en ook niet iets speciaals. Het feit dat nerven zichtbaar zijn betekent niets meer dan dat er transparant is afgewerkt en die optie zie je bij elk huis, tuin en keuken merk. Niets bijzonders.

Pochen met Fender Amerika maakt op mij trouwens ook totaal geen indruk. Alsof zij daar alle kennis zouden hebben. Ze zijn niet eens in staat fatsoenlijke heruitgaves van klassiekers te maken, fender Japan is daar altijd al beter in geweest.

Michell

Standaard

Volgens mij ook een Highway 1.
    Trouwens dit is mijn Highway 1 : let ook maar eens op de brug, het is er eentje van een American Series. De single coil pickups zijn ook Amerikaans, de humbucker een Dimarzio Super Distortion en ze heeft ook nog Fender locking stemmechanieken.. Moet ik nu ook beweren dat het een of andere dure custom Fender betreft, haha...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deFender
    (heel verhaal)
    p.s. degene die volhoud dat het een highway betreft die wil ik wel eens een foto zien posten met een highway met het zelfde tremelo blok en de zelfde uiterlijke kenmerken :-)
    Ik heb maar 1 foto gezien aan het begin van dit topic en er is niets waarin ik kan zien dat het GEEN Highway strat is.

Wat is er zo anders aan de brug dan. Deze zit toch juist op alle Highway strats?

GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

precies het is precies de zelfde 6 punt brug als de highway, de body lijkt met zijn satijnglans overigens nogal op de nieuwe squier series dus partcaster lijkt me een goede benaming
    http://www.woodbrass.com/images/wood...ATSTRAT592.JPG (deze heeft wel een andere brug)

dit is zeker geen custom gitaar, en fender US zal je zeker niet vertellen op basis van een plaatje op markplaats dat iets een custombody is (daar heb je toch wat meer details voor nodig)
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Ik denk dat deze mijnheer DeFender zèlf de verkoper is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deFender
    verders kune je zien dat de lak geen matte lak is van een highway het is een speciaale lak
    Het kan aan mij liggen, maar als je de reflectie ziet boven de slagplaat lijkt mij die lak trouwens wél mat.

Verbiedt Fender trouwens haar werknemers het gebruik van hoofdletters, komma's en punten?
    Curiouser and curiouser said Alice....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
    precies het is precies de zelfde 6 punt brug als de highway, de body lijkt met zijn satijnglans overigens nogal op de nieuwe squier series dus partcaster lijkt me een goede benaming
    Deze foto komt van de Fender site, van de (nieuwe) Highway1:

dat vind ik nogal hetzelfde als die op pagina 1, zeker als je bedenkt dat de kleur afhangt van het exemplaar en de lichtval.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten