Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    heb vroeger wel eens een versterkertje gehad waar een extra klem bij zat, die zat dan op de massa van de geaarde stekker aangesloten en die klem zette hij dan om een buis van de centrale verwarming, de vorige eigenaar was ook een student en had ook geen geaarde stopcontacten in z'n kamer.
    die had het zo opgelost, maar dit lijkt me niet verstandig bij een huurversterker, mischien heeft bob wel wat staan wat niet een geaard stopcontact nodig heeft, ze bestaan, heb ze vroeger wel eens gehad voor de handel.

    inderdaad bij musicstore is het wat doods er is zeker wel vakkennis maar het komt niet zo over, ze zijn echt van ken het niet dus is rommel daar.
    bob is een goede keuze, het is mijn onderdelen en snaren hofleverancier.


    je moet gewoon goede afspraken met de buren maken wanneer je speelt, en anders met de koptelefoon op spelen, ik heb het geluk dat m'n buurman ook gitarist is en als ik een keer teveel lawaai maakt dan zet hij z'n VOX AC-30 aan en dan komt bij mij het spul van de muur .
    je buren zullen zelf vast ook wel eens lawaai maken vooral in erg horige huizen doe je dat snel.

  2. #12

    Standaard

    Gaat naar Moderne Versterkers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    inderdaad bij musicstore is het wat doods er is zeker wel vakkennis maar het komt niet zo over, ze zijn echt van ken het niet dus is rommel daar.
    bob is een goede keuze, het is mijn onderdelen en snaren hofleverancier.


    je moet gewoon goede afspraken met de buren maken wanneer je speelt, en anders met de koptelefoon op spelen, ik heb het geluk dat m'n buurman ook gitarist is en als ik een keer teveel lawaai maakt dan zet hij z'n VOX AC-30 aan en dan komt bij mij het spul van de muur .
    je buren zullen zelf vast ook wel eens lawaai maken vooral in erg horige huizen doe je dat snel.
    Die buren vinden het natuurlijk een prima idee dat ik speel wanneer ze niet thuis zijn, maar het probleem is dat ik dan ook niet thuis ben... En omdat ik nog niet zo lang speel, moet ik maken dat ik genoeg oefen om mn eigen gehoor niet permanent aan vals gehark te laten wennen.
    Bovendien is het allemaal leuk en redelijk nieuw in het begin en zou je het liefst iedere vrije minuut je gitaar pakken (ook om 8 uur sochtends als je nog een kwartiertje hebt voor je de deur uit moet, vreemd genoeg vonden ze dat ook niet leuk)
    Het rare is dat MusicStore op internetsites vaak als 'tip' staat aangeschreven. Zouden ze daar voor betalen?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Roland Microcube all the way!
    Rock on amigos!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top