Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard gitarist zoekt melodic deathcore band

    Hallo, ik ben Severijn (16j.) en ben op zoek naar een melodische deathcore band. Ik woon wel in een nogal klein dorp Knesselare, tussen maldegem en aalter. Ik volg nu al zeven of acht jaar klassieke gitaarles, maar kan evengoed weg met metal. (toch eens zeggen, om de hoop voor een band te vindn te vergroten : ik heb nix van ervaring om in een band te spelen maar schijnt dat ik veel talent heb, heb dus nog nooit onder 90% had voor gitaarexamen), en ben wel redelijk creatief in maken van eigen deathcore nrs zo. Ik speel ook wa doom metal invloeden. De muziekgenres die ik graag hoor zijn: metalcore (deahtcore, sludgecore), doom metal, death&black metal, maar ook grunge en rare kunstmuziek. aja en klassiek gitaar ook wel.
    Mag altijd mailen naar mij, severijndeneve@hotmail.com.
    wat ik graag hoor van deathcore/metalcore bands zijn neaera, mortal treason, as i lay dying, heaven shall burn, caliban. sludgecore bands: acid bath, pelican, amenra. enzoverder hoor ik nog massas dingen graag. ma khoop dat er een band is die me erbij wilt of gitarist zoekt of dat'k tegen een drummer stoot.
    Juw!

  2. #2
    ruben knipping
    Guest

    Standaard

    als je bij mij in de buurt woonde.....

  3. #3

    Standaard

    Hey Ruben,

    Probeer de plop in doetinchem eens misschien dat je daar mensen vind.. en hang briefjes op bij de kelder helpt ook nog wel
    Te Koop: Line6 Spider2 212 met shortboard. voor info pm of mail

    Randall MTS RM100m Tube head + Cab
    LTD MH50 with invader in bridge
    JAckson RR Performer Customed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top