Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Heideroosjes!!!!

  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    36.105

    Standaard

    De Heideroosjes zijn heel aardige gasten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Heideroosjes zijn echt relaxt, zeker fred zijn pakken.

    live zijn ze ook errug goed.

    luister er thuis echter niet/nauwelijks naar(bahalve sjonnie en anita ).

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sembo
    ik vin er geen fock aan de heideroosjes

    het is een beetje slingeren op een gitaar !! da kan iedereen


    tja, ik vind zo'n stijve hark als petrucci erg saai anders on stage, beweegt twee stappen op een heel optreden.

    Die show van ze is gewoon kut, zet ik liever een cd op(das een stuk beter).

    en tja, zoals gezegd, jij houdt vast ontzettend van differentieren idd, kan je naast gitaarspelen geen genoeg van krijgen zeker, want de rest is allemaal veel te simpel.

  4. #14

    Standaard

    De Heideroosjes hebben me geïntroduceert in punk en hardcore, de reden waarom ik tot op de dag van vandaag gitaar speel. Says it all.

  5. #15

    Standaard

    ik vind niet zo gek veel aan de heideroosjes, ik vind de songs niet goed, maar dat heeft meer met mijn smaak te maken dan met de band zelf. Ik moest wel een beetje grienen toen ze met Holland Brand aankwamen.

  6. #16

    Standaard

    ik vindt ze wel heel goed live! Heb ze vorig weekend nog gezien op crammerock in belgië. Ambiance verzekerd!En ik ben erg beniewd naar hun nieuw album, want de nieuwe liedjes die ze gespeeld hebben op dat optreden waren alvast super!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Ooit 1 keer live gezien, was echt super

    Heb alleen nog'n week last gehad van'n piep in m'n oren, was ook meteen het hardste optreden dat ik ooit heb meegemaakt :|

    Zeker het nogmaals checken waard, maar dan wel met oordoppen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top