Op een moment dat ik helemaal niet meer naar metal luisterde kocht ik toch de cd Ascendancy en deze heeft mij zeer aangenaam verrast!
Heerlijker gitaar riffs (like light to flies...supergewoon).
De nieuwe dingen die ik hier nu gehoord heb spreken me misschien zelf nog meer aan. Minder scream, ik vind het beter als hij gewoon zingt.
Vette band, goede gitaristen.
Hun cover van master of puppets is trouwens ook erg strak.