jaja, het is eindelijk zo ver, na veel onderhandelen met m'n moeder. heb ik het na een paar jaar eindelijk heel de zolder voor mezelf. we zijn al begonnen met de grote schoonmaak. man o man, wat een rotzooi allemaal!!
kort plannetje:
-zolder zo veel mogelijk leeg/weggooien, er kan nog wel wat achter schotten (laagste stukken onder het schuine dak zitten opbergruimtes)
-vloer: laminaatje erin. er komen toch allemaal kleden/tapijtjes op dus qua demping zit het wel goed.
-werkhoek en "live ruimte": er komt een prachtig hoekbureau met bijbehorende bank. en pc's (met software), revox recoder, tandberg recorder. en een mengpaneeltje.
- in de loop van tijd sparen voor een aantal mic's + bijbehoren.
- om bijv. het drumstel of zanger/zangeres af te schijden van de rest met opnames ga ik van een paar grote platen een kamerscherm maken met aan 1 kant van dat akoustiek foam spul.
uiteraard hou ik jullie op de hoogte, en ik begin hier alvast met wat "voor" foto's van de metamorfose, de ruimte lijkt nu nog extreem klein, maar er is al een boekenkastje weg, en de gordijnen zijn ook al weg.
![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers