Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
* Met één Nobels MS4 kan je vier Midi schakelingen uitvoeren via Jack. Midicontroller aansluiten en je kan van elke amp zowel kanaal als fx-loop switchen. Als je alle kanalen van die Mesa wil schakelen kan je gewoon op elke amp één Nobels hangen. Beide units sturen elkaar dan via Midi aan.
" FX units als de Rocktron Multivalve kunnen per preset ook twee schakelingen uitvoeren.

Een Mesa en dan een JCM900 erbij? Ben je zeker dat je die tweede amp erbij wil? Brrrrr.
Moest ik zo'n stijl van amp erbij willen en niet teveel willen uitgeven, zou ik een tweedehands oude serie DSL 100 scoren. Die klinkt echt 10 keer beter dan zo'n 900. Die distortion daar komt geen enkele lamp aan te pas. Da's gewoon printplaat distortion.

Soit da's eigenlijk de vraag niet ��
Die JCM900 was een tijdelijke oplossing. Dinsdag haal ik de Dual Rectifier uit reparatie en die gebruik ik dan samen met de Triple Rectifier.
De grap is dat ik beide amps nu wissel met de Voodoo Labs Control Switcher en midi fotoswitch. Maar ik wil iets kleiners zonder midi, vandaar dat ik dit pedaaltje heb gebouwd. Ik kan het van de week eindelijk testen als ik beide Mesa amps weer naast elkaar heb.