Volgens mij was dat in die tijd nog niet zo gebruikelijk. Er was wel een remote verkrijgbaar waar je dat soort dingen mee kon doen.
Even uit nieuwsgierigheid; waarom willen jullie op cassettes opnemen?
Volgens mij was dat in die tijd nog niet zo gebruikelijk. Er was wel een remote verkrijgbaar waar je dat soort dingen mee kon doen.
Even uit nieuwsgierigheid; waarom willen jullie op cassettes opnemen?
Favorieten/bladwijzers