Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    470

    Standaard Recorden met Neural DSP Gojira en Cakewalk: inzinking nabij

    Friends,

    Ik heb de Neural DSP Gojira plug-in aangeschaft om te kunnen opnemen met de volgende signal chain:
    ESP Horizon > Focusrite Scarlett 2i2 > snelle PC > KRK6 speakers

    Recording issues. TERGEND.
    Gebruikte in eerste instantie Audacity maar kreeg enkel een DI signaal (plink plonk) te horen op playback. Na lang zoeken er achter gekomen dat Audacity geen VST format ondersteund en dus geen optie is.

    Verder gegaan met Cakewalk welke het zelfde euvel geeft: enkel een DI signaal. Ik heb geen ambitie om met DI te werken en wil enkel de distortion die ik hoor met inspelen terughoren op playback.
    Na aardig wat FAQs begrijp ik dat ik handmatig de plugin moet koppelen middels Insert Audio FX. Zelfs dat is gelukt waarbij Cakewalk zelf de Gojira plug-in zelf opstart. ECHTER, de plug-in view is dan afgesneden waarbij de knop Audio settings knop (zie hieronder, helemaal links onderin) buiten beeld valt en dus niet aan te klikken is om
    Audio device type op ASIO, Audio naar focusrite USB ASIO, Audio buffer size etc aan te kunnen passen en te kunnen spelen zonder latency en met een dikke sound.


    vs

    Kan iemand mij verder helpen?

    Bedankt!
    Laatst gewijzigd door pinchaholic; 23 december 2021 om 14:29

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top