Bedankt iedereen voor het meedenken, ik heb het opgelost. Met name door de post van Benwave. (mijn speaker is 16 Ohm)
Heb de Bugera PS1 Powersoak aangeschaft en deze geeft veel meer volumegevoel, goed in stellen,
aanrader.
Bedankt iedereen voor het meedenken, ik heb het opgelost. Met name door de post van Benwave. (mijn speaker is 16 Ohm)
Heb de Bugera PS1 Powersoak aangeschaft en deze geeft veel meer volumegevoel, goed in stellen,
aanrader.
Ben altijd met muziek bezig, vroeger in een bandje gezeten als drummer. Favoriete artiest Jimi Hendrix, Roy Buchanan, Joe Bonamassa, Santana en div. blues-rock gitaristen./ Bezit een Fender Performer strat, een FGN Iliad standard tele, een Ibanez AS93 semihollow, een Taylor mini-e Rosewood. en een Yamaha THR 30-II.
Favorieten/bladwijzers