Om een lang verhaal kort te maken: circa twee jaar geleden stapte ik over van een full tube amp met 4x12 en losse stomp boxes naar een Line 6 Firehawk FX. Daarmee ga ik rechtstreeks naar de FOH en hoef naast mijn wireless dus geen andere toestanden meer mee te slepen. Mijn amps, cabs en effecten zitten allemaal in één behuizing. Echt ideaal vind ik het.

Ik gebruik de Firehawk nog steeds voor alle repetities en gigs. En ik ben nog steeds hartstikke tevreden, maar er zijn dingetjes die anders kunnen. Ik heb niet zoveel features nodig als wat de Firehawk me allemaal te bieden heeft. Zodoende wil ik overstappen naar een nog kleinere en praktische oplossing die ook wat minder uitgebreid is.

Ik neig heel erg naar een Mooer Red Truck met een losse speaker simulator. Voor dat laatste twijfel ik nog tussen een Two Notes Torpedo C.A.B. M of een Mooer Radar. Ik vond de demo video's van de Radar echt mindblowing toen ik die zag.


Rest mij twee vragen te stellen aan jullie:

1. Heb ik in bovengenoemde setup nog een aparte pre-amp nodig vóór de Red Truck?

2. Heeft er iemand ervaring met de Radar en C.A.B. M of deze eens met elkaar vergeleken?

Dank voor jullie hulp zover!