
Oorspronkelijk geplaatst door
Erik de Perik
Precies ja. Ik snap sowieso die buizenwissel manie niet. Ik speel vrijwel mijn hele leven op buizen versterkers (ja ik had amps kunnen schrijven) maar heb vrij weinig buizen vervangen. Dat doe je pas als je het gaat merken, het is geen servicebeurt zoals bij de auto!
Favorieten/bladwijzers