Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 92

Threaded View

  1. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    -29v.... lijkt me dus niet helemaal goed. Een van de diodes naar centerspanning misschien?

    Edit; ik heb ook maar 34 en -34v op de eind versterking transistoren. Ipv 45 wat in schema staat.
    Ter info, ik heb ook condensatoren vervangen voor 4700uf zoals je aangaf eerder.
    Elco is het punt niet.

    Te lage voedingsspanning wijst op flinke sluiting of verkeerde instelling. Waarschijnlijk loopt er een bak stroom maar dan moet het ook lekker heet worden. Beetje moeilijk diagnose stellen vanaf een schermpje.

    Laten we eens beginnen met de vervangen torren, wat zat er in en waarmee heb je het vervangen?

    edit:
    ik kijk even naar jouw schema van de alfa uitvoering.

    Controleer even R47 - 15 ohm.
    Wat zit er nu in Q16?
    Laatst gewijzigd door cluseau; 5 april 2018 om 20:59
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top