-
18 februari 2018, 10:29
Goed, Racoon, bleghh.. maar wel sympathieke lui is mijn indruk, zanger staat/stond gewoon achter op de vuilniswagen ten tijde van hun grootste hit, als ik me niet vergis, type moraal van de kunstenaar die ik kan waarderen, zelfs als ik de kunst vind zuigen.
Anders dan de Staat, die doen het niet bij mij.
Jett Rebel is een pisventje, maar ik ben op die leeftijd dat ik hem schattig kan vinden, en het is gewoon een goede muzikant/performer, zeg ik ondanks dat ik ervoor zou bedanken een optreden van hem bij te wonen.
Tja, en dan Bl0f, ik moet bekennen dat ik de eerste nummers toch best aardig vind; dansen aan zee, & hier aan de kust ? doen wel iets met me, veel zinnigs is er daarna wat mij betreft niet meer uitgekomen, maar toch... die twee liedjes bewijzen voor mij dat het erin zit, jammer dat er niet meer uitgekomen is.
Voorts ben ik van mening dat dat wat jullie fake emotioneel gekerm & kutband noemen, gewoon dat is dat kenmerk is voor de Nederlandse muziek, 't zegt iets over de gemiddelde Nederlander zijn smaak en aandachtsboog voor muziek; we love it, zo blijkt; Vrienden van Amstel verkoopt uit enzo, the horror, of wacht de horror, de horror.
Laatst gewijzigd door Tupelo; 18 februari 2018 om 10:34
Regels voor berichten