Hallo,

Sinds kort heb ik een prostage wah aangeschaft om de wah uit mijn g-major 2 te vervangen (en/of mijn losse wh-10...).

Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik met mijn FCB1010 3 apparaten wil schakelen en hier niet helemaal uit kom. Hieronder mijn huidige chain om patches te switchen:
FCB1010 ----> G-Major 2 ----> Nobels MS-4 ----> Mesa Quad pre-amp

Mijn idee:
Ik wilde de prostage wah hier ergens tussen zetten en mijn rechterpedaal van de FCB1010 alleen cc uit laten sturen voor de wah (+ blijkbaar heb ik 1 footswitch nodig om de wah van bypass naar een bepaalde preset te zetten na power on). Met auto-enable heb ik dan verder geen switch nodig om het effect aan of uit te zetten (doe ik nu ook met de G-Major 2).
Maar dan moet ik de prostage wah op de een of andere manier alleen naar 1 midi kanaal laten luisteren ipv omni.

Ik heb helaas geen verdere prostage hardware om de wah via de pc te programmeren. Maar evt. wel een firebox audio interface met midi in/out. Ik heb nog nooit iets met sysex gedaan... hopelijk kom ik hier uit met jullie hulp?
Hier een link naar de Prostage RemoteWahWah manual: http://www.prostage.eu/free_download...ers_Manual.pdf


Hebben jullie suggesties hoe kan ik dit het best aan kan pakken?
Alvast bedankt!