Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: beck

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2016
    Locatie
    NL
    Berichten
    362

    Standaard beck

    Hoi allemaal. Ik ben Beck (uit brabant).

    Al vele tientallen jaren hobbymatig bezig met vooral instrumentale muziek en dat door de kinderen weer wat meer opgepakt. Muziek blijft leuk.
    En omdat je ook nog weleens terug wilt horen wat je speelt hebben we inmiddels ook een studiootje opgebouwd. Het studio deel van dit forum zal vermoedelijk ook wel het gedeelte zijn waar vragen van hier op zullen duiken.

    Amateuristisch bezig met:
    Instrumenten: Gitaar, synthesizer, percussie, zang, opnames.
    Stijlen interesse: Eigenlijk wel alles behalve klasiek. Maar voorkeur gaat toch wel uit naar de 'stevigere' vormen van diverse stijlen. Rock, punk, metal, reggae, classic songs. Maar bijvoorbeeld een lekker stukje blues of rock&roll gaat er ook wel in.

    En nu ga ik lekker rond neuzen op dit forum.
    Laatst gewijzigd door beck; 6 maart 2016 om 17:35 Reden: prov. toegevoegd

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top