Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard Amplitube app (en andere effecten apps) voor Ipad en iRig Stomp evaringen?

    Ik ben van plan om gitaar te gaan spelen via mijn Ipad (voor live en homestudio gebruik). Met name voor effecten en misschien 1 of 2 versterker modellen via Amplitube (ik hoef geen tig versterker modellen). Af en toe wil ik het als standalone gebruiken, maar ook soms in combinatie met mijn Axe fx en eventueel andere effect pedalen.

    mijn vragen:
    1) wat zijn de ervaringen met die Amplitube app? zijn de effecten een beetje ok? Wat is de geluidskwaliteit over het algemeen vergeleken met normale hardware pedalen en modellers?
    2) wat zijn andere interessante effecten apps of betere modeller apps? met name delays, reverb, loopers. Voor soundscape-achtige dingen.
    3) wat zijn de ervaringen mer iRig Stomp?
    4) is de iRig stomp true bypass?
    5) je kan met de switch de Ipad bypassen, maar is het ook mogelijk je andere signaal (dat aangesloten is op de jack uitgangen) te bypassen? dus dat je kan kiezen of Ipad of andere signaal.
    6)Ik gebrijp de signal flow niet helemaal. Zijn Ipad en de jacks helemaal gescheiden? dus gaat je Ipad geluid/Amplitube niet door de linker jack uitgangen? Zodat je dus je Ipad uitgang en je jack uitgangen ieder naar een andere kanaal op je mixer kan sturen?
    7) zijn er kwalitatief betere opties voor mij dan iRig Stomp? of is het allemaal ongeveer hetzelfde qua geluidskwaliteit? Bijvoorbeeld de digitale (en duurdere) varianten zoals Line 6 Sonic port of Apogee jam? zijn deze beter qua sound?
    en hoe zit het met de latency? hoe erg is deze?

    kortom veel vragen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
    Laatst gewijzigd door apekop; 21 december 2015 om 09:57
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top