Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Hoi allemaal

Threaded View

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    23

    Standaard Hoi allemaal

    Bill hier , 52 jaar and still rocking.
    Kreeg op mijn 12e mijn eerste akoestische gitaar die ik toen ik hem probeerde te stemmen zonder te weten wat ik deed , in een powerchord gestemd had…….en op die manier mezelf leren spelen. Kon vrij snel van alles meespelen…..maar uiteraard had het ook een grote beperking. Waarschijnlijk was ik gewoon te lui om op de gebruikelijke manier in standard tuning te leren spelen en heb mijn hele leven maar een beetje aangeklooid op mijn eigen wijze….tot een half jaar geleden. Toen besloot ik dat het toch maar eens tijd werd echt te leren spelen en ben mbv youtube filmpjes eerst de basis akkoorden gaan leren wat al vrij snel best goed ging. Vervolgens ben ik ook op les gegaan en inmiddels zit ik in een bandje , iets waar ik mijn hele leven al van droomde.
    Hoop hier een hoop te kunnen leren over gitaren en er op spelen.

    Mijn gear :

    2 acoustic western gitaren onbekend merk. Een er van is mijn eerste gitaar, 40 jaar geleden gekregen

    Ibanez Gaio

    Aria pro 2 the cat series

    Modified Squier Strat : squier body , squire tremolo , Fender standard strat loaded pick guard , Fender licensed neck. Squier tuners.

    Zelf bouw Strat , Relic , Fender licensed neck , Fender vintage tremolo gold , Kluson tuners gold , Fender jack gold , gold volume and tone knobs , David Gilmour signature EMG loaded pick guard pearl white.

    Fernandes Retrorocket met Sustainer

    Fender Stratocaster MIM dubbel humbucker

    Line 6 spider 100 watt modelling amp en voor thuis Line 6 spider 50 watt modelling amp

    Boss ME 70 guitar effect processor

    mvg

    Bill
    Laatst gewijzigd door Billy-6-String; 9 augustus 2015 om 02:37 Reden: was vergeten mij gear te vermelden

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top