-
Shit ik kan weer niet inloggen..
Gitaarvrienden,
Op de een of andere manier lukt het mij alleen om via de 'keuken' PC
in te loggen op GN.
Welke andere PC ik ook probeer thuis en/of werk, ik kan niet inloggen...
Iemand enig idee of dit met een specifieke instelling o.i.d. te maken heeft?
Ik heb de GN webmaster hier meerdere berichtjes over gestuurd maar
helaas zonder enige reactie..
Iedere reactie is welkom, want ik wil de keuken uit!!
Dutch
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers